Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Kan e-mail niet openen

Oplossing

Vanaf mijn laatste update naar windows versie 2004 kan ik de ontvangen mail in het programma Windows Live Mail niet meer openen en verschijnt er de foutmelding zoals te zien in de bijlage. Ik heb een HCC account.
Weet u wat het probleem is en kan ik Live mail toch gebruiken?
Ik zou het erg fijn vinden als u mij kunt helpen.

Vriendelijke groet en alvast bedankt.

Goof Korteweg

Het enige juiste advies is om zo snel mogelijk over te gaan naar een ander e-mailprogramma.
Windows Live Mail stopt per 30 juni 2016.

Misschien dat hier nog een oplossing te vinden is:
https://answers.microsoft.com/nl-nl/windowslive/forum/all/foutcode-0x800c013e/3b75c97b-745b-437f-b4fa-784523cf56ce




Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Windows live mail fout id.:0x800C013E
Windows live mail
ontvangen, opslaan, afdrukken en verzenden van email
Windows Live Mail stopt per 30 juni. Wat nu?
Opslagmappen Live Mail
Artikel details
Artikel ID: 1533
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 18/10/2020 18:48:47
Aantal bekeken: 461
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies