Ik wil mijn muziek op mijn computer of externe harddisk zetten. Dit ging altijd goed. Ik gebruik meestal CDex hiervoor. De laatste tijd lijkt het rippen goed te gaan. Echter bij het afspelen heb ik geen geluid. Ik heb het ook geprobeerd met andere programma's, zoals een programma van Creative en Windows Media Player, maar het resultaat blijft hetzelfde. MatthéIn deze Faq zijn 2 redenen genoemd waarom U ripped files geen geluid produceren. https://cdex.mu/faq Hopelijk is 1 van beide voor U van toepassing. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenGezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder. *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenIs allemaal Engels. Alles lijkt goed geïnstalleerd te zijn, als altijd. Ook nieuwe versie geïnstalleerd (2.24). Het heeft altijd goed gewerkt dus. Maar nog steeds geen geluid bij het afspelen. MatthéEr wordt gezegd dat je de juiste ASPI drijver moet installeren, maar ik zie dat deze geïnstalleerd word met de nieuwe versie 2.24,als je dit aanvinkt. Ik heb echter nog steeds geen geluid. Verder wordt er hier gesproken over Windows95/98??? Ik heb verder mijn muziek opgeslagen in mappen als: Muziek/Artiest/Album/00-titel. Maar iedere keer blijkt zomaar de map Artiest en/of album verdwenen te zijn en staan de nummers zo maar los in de map Muziek. Hoe kan dat?? MatthéBij deze het relevante stuk vertaald. Wanneer ik het bestand uitpak, is er helemaal geen muziek, alleen doodse stilte, wat is er mis? Dit probleem kan een aantal dingen zijn: 1. Zorg ervoor dat u de juiste ASPI-stuurprogramma's hebt geïnstalleerd. Deze link https://w3.westnet.gr/mp3/rippers/aspi.htm bevat informatie over het installeren van de juiste ASPI-stuurprogramma's (versie Adaptec's ASPI versie 4.54 of 4.57 zou moeten werken) 2) Zorg ervoor dat uw drive CDDA ondersteunt (kijk op http://www.mp3.com/cdrom.html om te bepalen of uw drive CDDA ondersteunt 3) Sommige cd-rom-stations kunnen niet meer dan 27 sectoren tegelijk lezen. Als u CDex versie 1.02 of lager gebruikt, zorg er dan voor dat de SUM van Read Sectors en de Read Overlap waarde niet groter is dan 27. Dus als Read Overlap is ingesteld op 7, verlaag dan de Read Sectors waarde naar 19. met CDex versie 1.10 of hoger, is het veilig om Read Sectors in te stellen op 26. 4) Probeer de functie Auto Detect. Zie het CDex-helpbestand voor meer details Notitie: Sommige mensen hebben gemeld dat CDex of het systeem zou crashen bij het uitvoeren van de automatische detectieprocedure, ze hebben dit probleem omzeild door de DMA-instelling in het Configuratiescherm-> Systeem -> Apparaatbeheer -> CD-ROM -> Uw cd- ROM (druk op de knop Eigenschappen en selecteer de TAB Instellingen). Neem uw cd-rom natuurlijk niet letterlijk, dit betekent het merk / type van de cd-rom waarop u de automatische detectieprocedure wilt uitvoeren. Als CDex nog steeds de audiogegevens van uw CD-ROM niet kan lezen, stuur me dan een e-mail, voeg het CDexAutoDetect.txt toe en voeg ook de informatie toe die u krijgt via de knop Systeeminfo (zie ook contact voor meer details welke informatie is handig voor mij). Ik heb verder geen specialisten die ooit van dit programma gehoord hebben of die nog Windows 7 hebben om het uit te kunnen proberen. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichtenGezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder. *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies