Op mijn nieuwe iPhone 11 ontvang ik geen mail-push berichten. Er is geen button die dat aangeeft. Daardoor krijg ik geen melding als mijn iPhone geblokkeerd is(hoesje dicht), pas als ik de iPhone vrij geef en op de mail button druk(de mail app open) krijg ik een melding met geluid en komen de mails binnen. Volgens de help desk van apple(die mijn telefoon heeft overgenomen) staat in de telefoon alles goed, maar ligt het probleem bij de provider. klopt dat? en kunt u de storing verhelpen.Ticketnummer: 5GY-L67-ZG55 Geachte meneer/mevrouw Sonnenberg, Vervelend dat u dit probleem ervaart. Wij gaan ons best doen om dit probleem samen met u op te lossen. U heeft al contact opgenomen met Apple helpdesk, die ook niet het probleem kon vinden. Graag zou ik toch voor de zekerheid de instellingen willen zien. Hiervoor heb ik de volgende stappenplan gemaakt die u moet uitvoeren op uw iPhone. Stap 1 ontgrendel je telefoon Stap 2 ga naar instellingen Stap 3 zoek en klik op de app Mail Stap 4 klik op Accounts Stap 5 klik op nieuwe gegevens Stap 6 zorg ervoor dat alles op push staat en niet op ophalen. Als ophalen aangevinkt staat moet je deze veranderen naar push. Ik heb dat ik uw hiermee geholpen hebt. Mocht dit niet werken neem dan weer zo snel mogelijk contact met ons op. Ik hoop dat ik uw vraag zo goed mogelijk heb beantwoord. Met vriendelijke groet, Barry van Ark HCC beantwoorders Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Nieuwe gegevens staat op Push, maar daarna staat Hccnet op ophalen( alleen keuze tussen ophalen en handmatig).Beste meneer/mevrouw Sonnenberg Het ziet ernaar uit dat u de mail account niet op push kunt zetten. Dit komt door de mail programma van Apple. Ik raad u aan om een andere mail programma als u toch een push bericht wilt ontvangen. Een goeie mail programma is Gmail of Outlook. Via deze twee mail programma’s kunt u gewoon een melding ontvangen zodra een mail binnen komt. Ik hoop dat dit een oplossing voor u is. Stel gerust vragen als u die nog heeft Met vriendelijke groet, Barry van Ark Vraagbaak beantwoorders Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder. *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies