Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Info en hulp voor wifi versterker en SSD kaart laptop

Oplossing

Geachte mevrouw, meneer,

Ik wil graag info en hulp over een:
- Aanschaf van een wifi-versterker en SSD kaart voor een laptop
- En hulp voor plaatsing van de SSD kaart.
Graag wil ik informatie één van de vrijwilligers van wijkcentrum Wippolder of van een andere locatie.

Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Geachte R. Getrouw,

In uw mail las ik dat u informatie wou hebben over het aanschaffen van een wifi versterker en een SSD kaart/ plaatsen ervan.

Als u een wifi versterker wil aanschaffen, is het verstandig dat u eerst kijkt welke provider u heeft; zodat wij u kunnen helpen adviseren met welke te kopen. (KPN, Ziggo, T-Mobile, Tele2)

Voordat we u kunnen helpen met het adviseren over een SSD, is het handig voor ons om te weten welke laptop u heeft. Dit kunt u ons laten weten doormiddel van een foto te maken van de voor- en achterkant van de laptop en dit in de bijlage toe te voegen.

We hopen graag van u terug te horen.

Met vriendelijke groet,

CompICT
HCC-vraagbaak medewerker

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Goedemiddag,

Hierbij het antwoord van het lid:

Geachte mevrouw/meneer,

Mijn provider is momenteel: Tele 2
In de bijlage ziet u enkele afb van mijn Sony Vaio.
De vragen waren: wele wifiversterker en SSD kaart kan ik aanschaffen?
Ik zie graag uw reactie tegemoet,


Bedankt!
Met vriendelijke groet,



Robbert Getrouw

Zie bijlagen

Zie bijlagen

Geachte R. Getrouw
We heb naar uw laptop gekeken en als u het waard vindt om een ssd te laten instaleren kan dat wel maar de ssd zou na installatie net zo duur zijn als dat de originele laptop waard is. Ik zou u dus adviseren om een andere laptop te halen. Daarom zou ik u een paar vragen willen stellen omtrent waar u de laptop voor gebruikt.
• Wat voor programma’s gebruikt u op een dagelijkse basis
• Slaat u foto’s op uw laptop op
En omtrent de wifi versterker zou ik u willen door verwijzen naar uw eigen provider Tele 2 die weet namelijk meer over uw wifi situatie thuis. U kan op dit telefoonnummer 0800-1602 Tele 2 bereiken.
We hopen graag van u terug te horen.

Met vriendelijke groet,

CompICT
HCC-vraagbaak medewerker

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Geachte R. Getrouw
We heb naar uw laptop gekeken en als u het waard vindt om een ssd te laten instaleren kan dat wel maar de ssd zou na installatie net zo duur zijn als dat de originele laptop waard is. Ik zou u dus adviseren om een andere laptop te halen. Daarom zou ik u een paar vragen willen stellen omtrent waar u de laptop voor gebruikt.
• Wat voor programma’s gebruikt u op een dagelijkse basis
• Slaat u foto’s op uw laptop op
En omtrent de wifi versterker zou ik u willen door verwijzen naar uw eigen provider Tele 2 die weet namelijk meer over uw wifi situatie thuis. U kan op dit telefoonnummer 0800-1602 Tele 2 bereiken.
We hopen graag van u terug te horen.

Met vriendelijke groet,

CompICT
HCC-vraagbaak medewerker

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Hotspot op Windows 10 (2)
Internetsnelheid
Windows 10 wel of niet
WiFi-kaart
wachtwoord werkt niet meer
Artikel details
Artikel ID: 1808
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 14/03/2021 08:31:01
Aantal bekeken: 313
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies