als ik b.v. Facebook start niet op, zorgverzekeraar via digid, telefoon inlog letters en een inlogcode geeft daarna de melding "laden via mijn omgeving" en daar blijft het bij. Ik kom dan niet op de site. Als ik dit op mijn laptop doe dan werkt het wel, welke instelling op mijn pc verhinderd het goed inloggen? Ik heb Avira als beveiliging zowel op mijn pc als laptop. vr. gr. wimKijk eens bij de Windows systeeminstellingen: Ga naar Instellingen. Kies dan Systeem, vervolgens Info, en dan in het rechter paneel "Geavanceerde systeeminstellingen" onder "Verwante instellingen". Bij dat laatste zijn beheerdersrechten nodig, dus als je vanuit een standaard account werkt zal naar het beheerderswachtwoord worden gevraagd. Kijk dan eens rond bij die instellingen, met name de omgevingsvariabelen, en vergelijk ze met die op je laptop. Met vriendelijke groeten Hans Lunsing *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Hallo Hans, Ik heb de omgevingsvariabelen bekeken en daar zit wel verschil in. Ik kan alleen niet nagaan wat voor inpact dat heeft wanneer ik ze hetzelfde maak als in mijn laptop. "het laden van mijn omgeving" gebeurt niet op "facebook" Mijn zorgverzekering" "Mijn DIGID" "mijn kpn" en wellicht zijn er nog meer sites waar ik niet opkom. Maar bij facebook en Mijn Kpn heb ik de digid uiteraard niet nodig. Mijn belastingdienst en mijn overheid heb ik nog niet uitgeprobeerd. Ik heb de indruk dat het na een recente update is gebeurt. wellicht moet ik terug naar een vorige herstel ??Het is een vreemd probleem, dat ik zo nog nooit eerder ben tegengekomen. Als je denkt dat het bij een update is ontstaan is het denk ik de moeite waard om naar het vorige herstelpunt terug te gaan om te zien of dat het probleem oplost. Vreemd zou het wel zijn, want bij een update worden niet zo maar instellingen veranderd. Check ook nog even of er misschien een firewall draait met te restrictieve instellingen. Met vriendelijke groeten Hans Lunsing *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Hallo Hans Ga je suggesties even na.je hoort nog van mij. gr. wimGezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies