Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Windows update

Oplossing

Dit komt steeds terug
Op uw apparaat ontbreken belangrijke beveiligings-en kwaliteitsfixes.
2021-04 Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 20H2 for x64 gebaseerde systemen (KB5001330)
Installatie in behandeling

Geachte L. Gerritsen,

Wel erg weinig achtergrondinformatie hier.
Zo'n kort geformuleerd "probleem" komt bij mij zelden binnen.
Ik gok daarom maar dat U werkt met Windows 10 [64bit]
Zo ja, dan zou, indien volledig bijgewerkt uw versie
moeten staan op 20H2 build 19042.928 en wanneer de
"Preview cumulatieve update voor Windows 10
version 20H2 voor systemen op basis van x64 (KB5001390)"
ook geinstalleerd is, dan 20H2 build 19042.964
Als de status van een update vermeld : "Installatie in behandeling"
dan zou u de Computer normaliter een aantal uren aan moeten laten staan
om de installatie de kans te geven.
Dat moeten dan wel uren zijn die U niet als Computer-gebruiks-uren
heeft aangegeven bij Settings > Windows Update > Gebruikstijden wijzigen.
U kunt deze tijd natuurlijk ook tijdelijk sterk inkorten.
Die cumulatieve updates willen doorgaans in het installatieproces namelijk
een herstart doorvoeren omdat een deel van de update buiten Windows dient
plaats te hebben. Dit gebeurt niet binnen de door u ingestelde gebruikstijden.
U schrijft dat er "belangrijke beveiligings-en kwaliteitsfixes ontbreken"
Ook om die alsnog 'mogelijk' binnen te krijgen moet de Computer uren aan blijven staan.
Garantie dat het bijwerken lukt heeft u niet, echter toch maar proberen.
Meld mij over een paar dagen of het iets uitgehaald heeft. Zo niet dan zullen er
meer drastische hersteloperaties van het besturingssysteem moeten plaatsvinden.
U kunt mij rechtstreeks mailen op onderstaand mail-adres en u mag mij ook
's middags of 's avonds bellen (0534760735)
vr. gr.
g.otten@kader.hcc.nl

Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen updates kan ik niet binnenhalen meer
USB printer werkt niet meer na update
Update Windows 10
Windows 8.1 update
Run-time error 35600 Index out of bounds
Artikel details
Artikel ID: 1960
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 18/05/2021 17:23:01
Aantal bekeken: 448
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies