Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


syngroniseren

Oplossing

Ik heb net aangeschaft Microsoft 365 Personal. Inmiddels zijn zowel op de Laptop als PC geinstalleerd.
Ik heb geen kennis hoe nu verder en of wat te doen.
Ik wil graag dat de apparaten met elkaar communiceren zoals Telefoon (Redmi Note 9) + Laptop (Acer) + PC (Acer)
Kan iemand mij daar mee helpen ?
Of uitleggen waar ik dit kan opzoeken met mogelijke uitleg.
Helaas voel ik mij slim , maar door leeftijd wordt je achterhaald. Zie graag uw antwoord.
vr gr

Beste Herman,

De communicatie oftewel het delen van bestanden tussen de diverse systemen gaat via OneDrive. Dat is de Cloud-oplossing van Microsoft.
De Microsoft Office applicaties kun je op elk apparaat installeren zoals PC, Laptop, telefoon en tablet.
OneDrive is, zoals de naam al aangeeft, de enkele opslag voor alle Office-applicaties.
Met Microsoft 365 Personal krijg je 1 TerraByte opslag en mag je de Office-applicaties op 5 apparaten installeren.
Toegevoegd is een Introductie van OneDrive met de eerste beginselen.
Uitgegaan wordt van de gratis versie met 5GB opslag maar is ook van toepassing voor Microsoft 365 Personal.
We gaan ervan uit dat u hiermee al aardig uit de voeten kunt.
Als er aanvullende vragen zijn dan bent u van harte welkom.
Voldoet dit antwoord aan uw verwachtingen?
In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste Herman,

Voldoet het antwoord aan uw vraag?
Kunnen we de vraag afsluiten?
Aanvullende vragen zijn welkom.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Jan Damen

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Onedrive
Problemen met verzenden (naar andere PC)
Onedrive
Bibliotheken
cloud
Artikel details
Artikel ID: 2334
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 12/10/2021 14:23:04
Aantal bekeken: 203
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies