Geachte mevrouw/ mijnheer, Ik heb een pc van de aldi gekocht in 2019... en daar staat windows 10 op... nu krijg ik melding dat windows 11 beschikbaar is maar hij geeft foutmelding. De processor wordt momenteel niet ondersteunt als ik programma analyse heb gedownload wat systeem aangeeft... amd ryzen 5 2400 g with radeon vega grafics... wat nu? Groet, MarcoBeste Marco Vernoy, Ik advisseer U gewoon nog een tijdje door te werken met Windows 10. Microsoft heeft al een aantal keren de lijst met goedgekeurde processors uitgebreid. Het kan dus zijn dat na een paar weken u alsnog de update krijgt aangeboden. Bovendien voegt Windows 11 weinig toe. Mocht U toch persé direct W11 willen installeren, dan kan dat, maar niet zonder risico. Ik stuur u als bijlage een document waarin e.e.a. wordt uitgelegd. vr. gr. G.Otten. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Jan Damen Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Hallo het lijkt erop dat downloaden van Windows niet doorgaan. Blijven op scherm staan dat ze in behandeling zijn... maar dat staat al tijd op scherm en regels gaan niet weg. Wat nu? Bijvoorbeeld schadelijke softwareregel blijft in behandeling.. groet marcoBeste Marco, Met een beetje geluk kan Windows het probleem zelf oplossen. Klik op Start en typ in de zoekbalk Problemen detecteren en oplossen. Kies de gelijknamige optie en zoek in het nieuwe venster naar Problemen met Windows Update oplossen. Start de probleemoplosser en vink sowieso de functie aan die herstellingen automatisch uitvoert. Klik daarna op de functie Openen als administrator en daarna op Volgende. Nu probeert Microsoft om Windows Update automatisch te herstellen. Na afloop krijg je een melding of het gelukt is of niet. Open Windows Update om na te gaan of dit klopt. Mocht de Probleemoplosser niet geholpen hebben, voer dan onderstaande procedure uit : Ga in het Startmenu naar de Map "Systeem" en klik die open. Scroll naar "Opdrachtprompt" en klik op de rechtermuisknop en kies in het uitklapmenuutje "Meer" en daarna "Als Administrator uitvoeren". In de Administrator:Opdrachtprompt typt u het commando net stop wuauserv druk vervolgens op de <Enter-toets>. Sluit het venster niet (minimaliseren mag wel); start de Verkenner en ga naar de map C:\Windows\SoftwareDistribution. Open de map 'SoftwareDistribution' en verwijder alle bestanden en submappen die u ziet staan. Als de map leeg is sluit u de Verkenner en keert terug naar het zwarte venster van de Opdrachtpromp. U typt aldaar net start wuauserv en druk weer op de <Enter-toets>. Hierna de Opdrachtprompt sluiten en de Computer een volledige herstart laten maken (dus geen slaapstand). succes en vr. gr. G.Otten / HCC-VraagbaakGezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Jan Damen Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies