Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Emailprobleem

Oplossing

Mijn vrouw gebruikt email (ge.@hccnet.nl) via mijn HCC gebruikersaccount. Het versturen van mails werkt niet meer, via Thunderbird. Dit probleem is vandaag begonnen. Er was niets veranderd.

Webmail werkt wel. Wachtwoord is dus goed. Mails komen wel binnen.

Vanuit mijn eigen email account lukt het versturen van mails wel (via h.j.k@hccnet.nl).

Ik heb op haar laptop het account verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd, via het automatische installatieprotocol van Thunderbird. Geen verbetering.

Ik weet dat af en toe de hcc smtp server onbereikbaar is. Dat lijkt nu niet het probleem, want ik kan met mijn eigen mail account wel mailen.

Wat is hier aan de hand. Zie bijlage.

Geachte heer Krijnen,

Dank voor uw bericht.

Voor een overzicht van de mailinstellingen voor HCC!net e-mail kunt u de tabel onderin raadplegen via deze link: https://www.hcc.nl/faq-hccnet

Mocht u assistentie nodig hebben bij het instellen van uw mailapp of mailprogramma dan kunt u de helpdesk raadplegen en telefonisch bereiken op 1 van de nummers op de pagina te vinden via deze link: https://www.hcc.nl/helpdesk

Mocht het aan de inloggegevens liggen waarom het niet meer lukt met het versturen dan kunt u deze aanpassen door met uw hoofdaccountgegevens in te loggen op https://service.hccnet.nl

Klik vervolgens onder het kopje “Subaccounts” op het betreffende account. Dan gaat u rechts onder “Profiel aanpassen” naar het lege veld achter “Wachtwoord”.

Dan nieuw wachtwoord invoeren bij wachtwoord en opslaan.

Het nieuwe wachtwoord kan daarna meteen worden gebruikt.

Mocht u hier niet mee uitkomen dan kunt u onze ledenadministratie bellen op 085-0130 124 (op dinsdag en donderdag bereikbaar van 12.00-16.00 uur)

Met vriendelijke groet,

HCC! ledenadministratie

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Jan Damen

Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Reset password van mijn vrouw
Wachtwoord Extra Mailbox
inloggen met verschillende apparaten
Hoe installeer ik mijn hcc-e-mail op mijn iPad ?
Mozilla Thunderbird probleem
Artikel details
Artikel ID: 2452
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 28/11/2021 12:57:01
Aantal bekeken: 27
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies