Vraag:In verband met toekomstige overstap naar Windows 10 ben ik bezig om veel uit mijn PC via een USB aansluiting naar een externe HD over te zetten. (copieeren ) Capaciteit van deze HD is 1 TB. Nog ruimte genoeg. Veel gaat goed maar ik vindt geen mogelijkheid om wat documenten uit MS office word 2007 naar een USB aansluiting te brengen.Ik vind geen aanwijzingen hiervoor. Weet U een oplossing hiervoor?Antwoord:Normalerwijs zou U gewoon met gebruik van de explorer de bestanden moeten kunnen kopieren naar Uw USB drive. Het beste gaat dat door 2 explorer vensters te openen. Zoek in het eerste venster de betreffende folder of enkel bestand op Klik rechts op de geselecteerde folder of bestand en kies Kopieer. Zoek in het 2e venster de doel folder op. Klik wederom rechts en kies Plak. Wanneer de kopieer slag gelukt is gaat U terug naar het eerste venster. Klikt wederom weer rechts op de geslecteerde(n). Druk de Shift toets in en kies delete. Hiermee behandeld U de Office documenten gewoon als elk ander bestand op Uw PC. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder
Bijlagen: Taakbalk.jpg
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies