Onze uitgaande mail wordt niet direct verzonden, we krijgen dan de melding dat er geen contact met de server gemaakt kan worden. Wij gebruiken ziggo internet en we hebben jullie advies gevolgd mbt de gegevens van de SMTP server. Uiteindelijk gaat de mail wel weg maar het is heel vervelend dat daar de nodige tijd overheen gaat. Wat is hier nu het probleem en wat kan er aan gedaan worden om dit te verhelpen?Geacht HCC-lid, Dank voor uw bericht. Bedoelt u met de instructies te hebben opgevolgd dat u nu de smtp server gegevens van HCC-net heeft gebruikt voor het versturen van de mail vanuit uw HCC-net e-mailadres? Graag zien wij een kopie van de smtp server gegevens (hostnaam, ingestelde poort) als bijlage in dit bericht retour. Dan kunnen wij kijken of er nog iets foutief staat in de instellingen wat deze vertraging veroorzaakt. Anderzijds kunt u ook het programma Teamviewer (www.teamviewer.com) installeren en starten en ons telefonisch contacteren op 085- 0130 124 (op dinsdag en donderdag bereikbaar van 12.00-16.00 uur) en dan kunnen wij even meekijken. Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Jan Damen Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Goedendag, ik heb wel degelijk gereageerd met twee screendumps maar zie nu dat ik het per e-mail naar een no-reply adres heb verzonden. Nu via deze weg als bijlage. Ons probleem is nog steeds gelijk. Dank en groet, Marien BultmanGeacht HCC-lid, Naar aanleiding van de screenshots raad ik u aan om een andere poort te gebruiken namelijk: inkomende mail 995 met SSL aangevinkt. Mocht het hierna nog steeds niet lukken dan kan het zijn dat uw wachtwoord mogelijk niet klopt. U kunt dit testen door in te loggen op www.hcc.nl en https://webmail.hccnet.nl Mocht het daar ook niet lukken dan kunt u middels onderstaande mogelijkheden het wachtwoord wijzigen. Gebruikersnaam opvragen: https://www.hcc.nl/index.php?option=com_hccxmlbeheer&view=gbvergeten Wachtwoord resetten met behulp van uw lidnummer en HCC-code: https://www.hcc.nl/index.php?option=com_hccxmlbeheer&view=wwvergeten&tab=WWRESETCCCODE HCC-code opvragen? https://www.hcc.nl/component/hccxmlbeheer/?view=wwvergeten&tab=HCCCODE Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Nog even aanvullend: HCC-code opvragen zal helaas niet lukken, want ik zie dat er geen mobiele telefoonnummer van u bekend is bij ons. Indien u dit door kan geven per e-mail naar ledenadministratie@hcc.nl (eventueel middels een ander e-mailadres) of telefonisch op 085-0130 124 (op dinsdag en donderdag bereikbaar van 12.00-16.00 uur) dan kunnen wij dit per sms versturen. Met vriendelijke groet, HCC! ledenadministratie *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Jan Damen Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies