Kon altijd op mijn nest scherm mijn foto lijstjes afspelen Nu lukt het niet meer Via Google Home Nest scherm Fotolijst bewerken Google foto’s Krijg de melding (probleem bij verbinding maken met de cloud probeer het later opnieuw) Via Google foto’s kan ik wel alle foto’s bekijken Heb maar 3.2gb van 15 gb gebruikt Wie weet raad?Goedendag, Heeft de google nest toegang tot het internet? Zo niet, zou u kunnen proberen om via de instellingen een Wi-Fi netwerk te selecteren. U kunt dan een wachtwoord invoeren die bij uw Wi-Fi netwerk hoort. Wij horen graag van u terug en of uw probleem is opgelost. Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Bedankt voor je reactie Ja de nest is aangesloten op internet en word ook gebruikt in combinatie met een nest video deurbel. Dit werkt perfect Er worden ook foto’s van Google kunstgalerie afgespeeld Ik heb ook zelf fotolijstjes aangemaakt maar deze worden niet afgespeeldGoedendag, Graag vragen we nog wat meer informatie: -Heeft u een iPhone of iPad gebruikt? -Wat is de naam van uw Google Nest Systeem speficiek? Is het een Google Nest Hub of een andere versie hiervan? Als het u lukt, zou het voor ons handig zijn als u ons het typenummer van uw systeem kan doorgeven. Dit is een 12-teken lange code met nummers en letters. Het zal te vinden zijn achterop uw apparaat. Graag horen we van u terug. Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorder Luuk Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Jan Damen Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies