Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Mail HCCnet.

Oplossing

Help Help.

Ik werk met MS Office OutlooK. Sinds een week geen Mail meer. Niet ontvangen, niet verzenden. Instellingen zijn niet veranderd. Ik weet dat een migratie bezig zou zijn, maar deze is hopelijk wel afgerond. (Denk ik)
Bij Outlook blijft de vraag voor een wachtwoord SMTP-server. Bij webmail de melding: Aanmelden mislukt. Mijn vrouw verwacht een mailtje van het ziekenhuis, maar die krijgen wij dus ook niet. Help Help.

9

Dit ticket is ook ingedient onder kenmerk DBZ-4G7-EVP9.

Daarom dit ticket gesloten

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Mail HCCnet.
Mail HCCnet.
Verdwenen emails
Migratie
Mail
Artikel details
Artikel ID: 3631
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 02/03/2023 17:07:19
Aantal bekeken: 239
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 1.0/5.0 (3)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies