Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


email instellingen

Oplossing

Geachte,

Reeds eerder heb ik contact gehad over mijn email instellingen.
Deze zouden goed ingesteld staan.
Echter na de conversie van afgelopen dagen kan ik geen mail versturen via mijn computer.
Zie fout melding.

Hoe op te lossen

Bijvoorbaatdank

Kees Mol

Het bericht kan niet worden verzonden. De instellingen voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP] moeten mogelijk worden geconfigureerd. Neem contact op met de e-mailprovider voor de serverinstellingen voor c@hccnet.nl.

Onderwerp 'test'
Serverfout: 550
Reactie van server: 550 Relaying denied from 77.167.39.157. Try authenticating?
Server: 'smtp.hccnet.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79
Protocol: SMTP
Poort: 465
Beveiligd(SSL): Ja

beste,

dit heeft te maken met de migratie u kunt het best contact opnemen met het supportteam van HCC.
die zijn te bereiken vandaag van 9:00 tot 22:00 op het telefoon nummer 06 22454128. vrijdagochtend is van 9:00 tot 11:00 iemand beschikbaar op het nummer 038-4526426. vrijdagmiddag zijn de nummers 06 22454128 en 085-0441808 beschikbaar. vrijdag avond is iemand van 19:00 tot 22:00 met het nummer 0593-333512 beschikbaar.

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste,

Intussen is mijn probleem nog niet opglost.
Zijn er voor de komende dagen weer beantwoorders waar naar gebeld kan worden. Afgelopen dagen heb ik bijna alleen maar in de wacht gestaan.

grt.
Kees Mol

Dit ticket wordt verder afgehandeld via ticketnr : 14381.

Dit ticket wordt daarom gesloten

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen email werkt niet meer sinds de aanpassing van HCCNET 24-2-2023
kan niet inloggen in webmail
e-mail
kan geen email verzenden en ontvangen via hccnet.nl
outlook
Artikel details
Artikel ID: 3673
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 05/03/2023 21:45:37
Aantal bekeken: 224
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 5.0/5.0 (1)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies