1) N.a.v. de migratie: de gegevens van mijn mailbox zijn nog steeds niet hersteld. Ik heb alleen nieuwe mails binnen. Ik mis oudere mails in mijn mailbox van voor de migratie en er is tot nu toe slecht de inhoud van 1 submap hersteld. Alle andere (sub)mappen en (eerder verzonden) mail ontbreekt. In jullie berichtgeving is aangegeven dat het een kwestie van uren is om de data te synchroniseren na de eerste nieuwe inlog: inmiddels is er meer tijd verstreken 2) In de nieuwe omgeving zie ik niet meer direct hoe vol mijn webmail is: ik zie ook nergens waar ik dat nu kan vinden. 3) Gegevens van mijn contactpersonen zijn niet meer aanwezig. 4) Is er een toelichting beschikbaar over het gebruik van de nieuwe webmailomgeving (gezien mijn vragen)? Graag uw reactie.Correctie ter verduidelijking bij 1) Ik mis oudere -> binnengekomen <- mails in mijn mailbox van voor de migratiebeste, Helaas ligt dit probleem bij de HCC hier kunnen wij u niet mee verder helpen. U kunt naar HCC bellen en die kunnen u hier mee verder helpen. De telefoon nummer van HCC is 085-0130124 ze zijn bereikbaar op de dinsdag en donderdag tussen 12:00 en 16:00. Met vriendelijke groet, Tijn Hazeleger Service Desk Landstede Harderwijk Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Beste Tijn, Dank voor de snelle reactie. Ik begrijp dat de HCC!Vraagbaak helaas mijn punten niet kan behandelen: het komt bij mij overigens vreemd over dat ik doorverwezen wordt naar HCC alsof jullie als HCC!Vraagbaak niets met HCC te maken zouden hebben... Het direct kortsluiten van mijn punten door de vraagbaak met HCC zou naar mijn idee de gewenste route zijn (want voor storingen wordt immers naar de HCC!vraagbaak doorverwezen op de site van HCC), maar dat behoort blijkbaar niet tot jullie takenpakket. Ik ga vanmiddag met HCC contact opnemen. Fijne dag verder! Leon de PoorterGezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies