Goedendag, Ik probeer de email-instellingen voor het account van mijn wijlen vader te herstellen, zodat mijn moeder onder dat account weer mails kan versturen want dat lukt nu niet. Ze weet het wachtwoord behorende bij rbj.bongershccnet.nl niet meer. Reset mail komt niet binnen, HCC-code heb ik niet en geen idee waar dat SMS-je zou moeten binnenkomen. Nogal frustrerend en vervelend dat HCC niet telefonisch bereikbaar is. We willen graag ondersteuning hierbij. Kunt u telefonisch contact opnemen met mijn moeder op 0610859087 en haar helpen om het account te herstellen? Met vriendelijke groet, Maarten BongersVoor het veranderen van je HCC-id wachtwoord klik je gewoon op wachtwoord vergeten. Hier krijg je 3 tabs. - mail met link (heeft weinig zin als je ook niet bij je mail kunt) - Wachtwoord veranderen met lidnr en HCC code (wacht wel op de boodschap Wijziging opgeslagen boven in de pagina0. - Opvragen vergeten HCC code via SMS (Hiervoor moet je je mobiele nummer geregistreerd hebben bij HCC) Mocht je wel kunnen inloggen op HCC.NL dan kun je via HCC -> Mijn Gegevens -> Mijn HCCnet je wachtwoorden voor je mailbox(en) wijzigen. Ook hier wachten op het bericht dat het opgeslagen is. Zolang dat niet komt voldoet het wachtwoord niet aan de regels. Mocht dit allemaal niet helpen dan zijn er bijna elke dag van de week mensen beschikbaar voor hulp op afstand. Zie https://seniorenacademie.hcc.nl/helpdesk.html Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies