Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Inhoud mailbox verdwenen na aanpassing IMAP gegevens

Oplossing

MAILMIGRATIE PROBLEEM. Na het aanpassen van de IMAP gegevens conform de instructie zoals aangegeven is mijn mailbox (inbox, Drafts, Sent, Postvak uit) niet meer aanwezig. Alleen de mailtjes van zondag, maandag en dinsdag (19,20, 21 feb) zie ik in Outlook staan.
De instructie heb ik nauwgezet gevolgd, maar mijn hele lokale mailbestand marcel.dijkstrhccnet.nl is verdwenen.
Hoe kan dat worden hersteld?
Met vriendelijke groet, Marcel Dijkstra, M 06 21 82 70 53.

beste,

dit heeft te maken met de migratie u kunt het best contact opnemen met het supportteam van HCC.
die zijn te bereiken vandaag van 9:00 tot 22:00 op het telefoon nummer 06 22454128. vrijdagochtend is van 9:00 tot 11:00 iemand beschikbaar op het nummer 038-4526426. vrijdagmiddag zijn de nummers 06 22454128 en 085-0441808 beschikbaar. vrijdag avond is iemand van 19:00 tot 22:00 met het nummer 0593-333512 beschikbaar.

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Het mailprobleem is nog niet opgelost. In een ander openstaand ticket is aangegeven dat mijn webmail vóór de migratiedatum is verdwenen. Dit strookt niet met de berichtgeving dat alle mail terug zou komen. Ik mis nu zeer belangrijke mailberichten. Ook is alle mail in mijn Outlook omgeving op de pc verdwenen. Ik wacht nog steeds op een oplossing

Je mailbox had problemen met de migratie maar is uiteindelijk op 2023-03-13 08:45:03 voltooid.

Hoe is de situatie nu qua compleetheid ?

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Goedendag, NEE helaas is nog niet alle mail terug. Door de wijziging van de gebruikersnaam is de lokale Outlook mailbox verloren gegaan. Die vraag staat nog steeds open.
Van de webmail zijn 2 delen verdwenen:
mail periode 3-7-2020 t/m 15-1-2021 en de
mail periode 31-7-2019 t/m 23-1-2020.
Ik heb daarbij gekeken naar de inkomende mail. Uitgaande mail niet bekeken. Inkomende mail is belangrijker dan de uitgaande mail.
Met vriendelijke groet,
Marcel Dijkstra
(HCC lid sinds 1988)

Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Inhoud mailbox verdwenen na aanpassing IMAP gegevens
mailbox leeg
email werkt niet meer sinds de aanpassing van HCCNET 24-2-2023
inkomende email
e-mail zoek
Artikel details
Artikel ID: 4237
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 02/05/2023 13:17:27
Aantal bekeken: 22
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies