Het lukt me niet mijn hcc-account handmatig in te voeren in Thunderbird for Android. Ik krijg de melding: Instellingen voor inkomende server controleren mislukt. Als ik mijn account importeer vanaf mijn Windows-PC krijg ik uitsluitend Postvak Uit in beeld. Hoe los ik dit op?Beste Dolf, Ik had Thunderbird nog niet op Android geprobeerd, nu inmiddels wel. Geen enkel probleem. Ik vermoed dat er iets mis gaat met het wachtwoord. Probeer eens je e-mail te benaderen via de webmail van hccnet : https://webmail.hccnet.nl/ . Als daar iets fout gaat probeer dat dan eerst op te lossen. Verwijder vervolgens Thunderbird uit Android, herstart de Smartphone en voeg Thunderbird weer toe. Daarna weer e-mail adres(sen) toevoegen. Succes! Met vriendelijke groet, Uw vraagbaak vrijwilliger *****Disclaimer***** vraagbaak Dit bericht is uitsluitend bedoeld voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Indien u dit bericht per ongeluk heeft ontvangen, wordt u verzocht het te vernietigen en de verzender op de hoogte te stellen. Het vermenigvuldigen of verspreiden van een bericht dat niet voor u is bestemd, is niet toegestaan. Aan de inhoud van dit bericht en de bijlagen kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit schriftelijk is overeengekomen. Hcc!SeniorenAcademie is niet aansprakelijk voor enige schade of kosten als gevolg van onvolledige of incorrecte informatie in e-mailberichten.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies