Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


MS Word

Oplossing

Op 21 oktober Windows Home aangeschaft en geïnstalleerd. Kon niet worden geaktiveerd vanwege 'geen netwekverbinding'. Urenlange(!) chat met medewerker van Microsoft kon het probleem niet oplossen, daarom koop ongedaan gemaakt. Ik wil toch graag Word gaan gebruiken, maar ik ben bang dat ik weer hetzelfde probleem krijg als ik het nog een keer koop. Wat te doen?

Beste meneer of mevrouw Strijker,

Eerst maar een paar vragen, om wat meer duidelijkheid te krijgen.
Welk Officepakket had u precies gekocht? "Office 2024 Home & Student" of "Office 365 Persoonlijk"?
En bij wie heeft u dat gekocht?
Logt u in op uw pc met een Microsoft account?
Had de Microsoft helpdesker een of andere verklaring voor het niet kunnen activeren? Heeft u ook een telefonische activatie geprobeerd?
Ik heb zelf heel goede ervaringen met een discounter die Office 2024 Professional Plus aanbiedt voor €39,95. Dat pakket heb ik bij verschillende mensen en mijzelf geïnstalleerd zonder problemen.

Ik hoor van u.

Met vriendelijke groet,

Uw vraagbaak vrijwilliger

*****Disclaimer***** vraagbaak
Dit bericht is uitsluitend bedoeld voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Indien u dit bericht per ongeluk heeft ontvangen, wordt u verzocht het te vernietigen en de verzender op de hoogte te stellen. Het vermenigvuldigen of verspreiden van een bericht dat niet voor u is bestemd, is niet toegestaan. Aan de inhoud van dit bericht en de bijlagen kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit schriftelijk is overeengekomen. Hcc!SeniorenAcademie is niet aansprakelijk voor enige schade of kosten als gevolg van onvolledige of incorrecte informatie in e-mailberichten.


Ik had alleen Word (Word Home). Gekocht bij Microsoft voor 79 euro.De helpdesker wou mij (na een urenlange chat, waarbij hij ook het scherm had 'overgenomen') nog weer doorverbinden met een afdeling technische ondersteuning, maar daar had ik het geduld niet meer voor. Uiteindelijk via de financiële afdeling de koop ongedaan gemaakt en de 79 euro teruggekregen.
Dat Officepakket lijkt me wel wat, hoe kan ik dat krijgen?

Als ik een pakket nodig heb ga ik naar Gamekeydiscounter. Je krijgt daar na betaling een key, een downloadlink en een installatieinstructie. Bij het OfficePropakket niet kiezen voor de telefonische activatie, want die is wél goedkoper, maar véél omslachtiger.

Officepakketten: https://www.gamekeydiscounter.nl/software/microsoft/office.html
Losse Word applicatie: https://www.gamekeydiscounter.nl/microsoft-word-2024.html

Ik zit nog te denken over het niet lukken van de activatie en de melding "geen netwerkverbinding". Gebruikt u misschien een VPN?

Als u een nieuwe pc met Windows 11 heeft aangeschaft, controleer dan of er geen voorgeïnstalleerde Officepakketten op staan. Zo ja, verwijder die dan allemaal.

Veel succes met het vervolg. Indien nodig wil ik ook wel uw pc overnemen om u verder te helpen.

Met vriendelijke groet,

Uw vraagbaak vrijwilliger

*****Disclaimer***** vraagbaak
Dit bericht is uitsluitend bedoeld voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Indien u dit bericht per ongeluk heeft ontvangen, wordt u verzocht het te vernietigen en de verzender op de hoogte te stellen. Het vermenigvuldigen of verspreiden van een bericht dat niet voor u is bestemd, is niet toegestaan. Aan de inhoud van dit bericht en de bijlagen kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit schriftelijk is overeengekomen. Hcc!SeniorenAcademie is niet aansprakelijk voor enige schade of kosten als gevolg van onvolledige of incorrecte informatie in e-mailberichten.


Hartelijk dank voor uw reaktie. Ik zal het proberen, en melden of het wel of niet gelukt is.

Gelukt! Geen problemen, en ook nog veel goedkoper dan Microsoft.

Hartelijk dank voor uw hulp.

Vriendelijke groet,

Henk Strijker.

Top!

Met vriendelijke groet,

Uw vraagbaak vrijwilliger

*****Disclaimer***** vraagbaak
Dit bericht is uitsluitend bedoeld voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Indien u dit bericht per ongeluk heeft ontvangen, wordt u verzocht het te vernietigen en de verzender op de hoogte te stellen. Het vermenigvuldigen of verspreiden van een bericht dat niet voor u is bestemd, is niet toegestaan. Aan de inhoud van dit bericht en de bijlagen kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit schriftelijk is overeengekomen. Hcc!SeniorenAcademie is niet aansprakelijk voor enige schade of kosten als gevolg van onvolledige of incorrecte informatie in e-mailberichten.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen WOOX R6118 knippert blauw
Sandbox of Hyper-V
Basishulp bij (vroeger) forumgebruik?
Basishulp bij (vroeger) forumgebruik?
Adobe
Artikel details
Artikel ID: 4809
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 31/10/2025 11:55:06
Aantal bekeken: 7
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies