Vraag:
Sinds ik op de knop: “vernieuw lease” heb gedrukt en bevestigd heb, heb ik geen verbinding met internet. Wel op m’n I phone. Tenminste, ik denk dat het daardoor komt, met Ziggo is alles ok. Nu geeft de iPad aan, dat er geen verbinding is. Wat moet ik nu doen om het te herstellen?
Antwoord: Deze info van Apple zelf kan je helpen om weer verbinding te krijgen. https://support.apple.com/nl-nl/HT204051 Als dit allemaal niet helpt kun je het netwerk na het indrukken van het itje Bovenaan vergeten en handmatig intikken. Met iOS 11 kun je het wachtwoiord van je wifi ook Van je iPhone overnemen. Zorg dat je iphone verbonden is met het netwerk Dat bluetooth asnstaat op je iPhone en iPad Kies op je iPad de wifinaam waarmee de iPhone verbonden is (Als die niet verschijnt tik je die handmatig in) Hou de iPad en iPhone een tijdje dicht bij elkaar Je wacht tot er er een popup op je iPhone verschijnt en daar geef je toestemming om het wachtwoord te delen.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies