Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


blokkade

Oplossing

Vraag:

Krijg het bericht dat ik mijn factuur van KPN niet kan openen door een adblocker of pop-up blocker. Deze moet ik dan uitschakelen. Dit lukt me niet. Kunt u mij helpen?

Antwoord:

Adblocker op Google Chrome uitschakelen:

1.
Klik op het AdBlock-icoon. Dit icoon kun je in de rechterbovenhoek van je browser vinden, rechts van de adresbalk. Nadat je op het icoon geklikt hebt, zul je een lijst te zien krijgen van alle opties en instellingen die je voor de website waar je je op dit moment bevindt aan kunt passen, evenals voor de hele plug-in.

2.
Klik op "Blokkeer niets van pagina's op dit domein". Daardoor zal AdBlock uitgeschakeld worden voor alle pagina's van de website die je op dit moment met je browser bezoekt.

Als je AdBlock Plus hebt, klik dan op de knop "Inschakelen op deze site". Daarna zal de tekst veranderen in "Uitgeschakeld op deze site" en je zult klaar zijn.



 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Iconen Google Chrome op bureaublad
Navigeren in Windows 10
mijngezondheid.net
Windows 10: Is er ad bloc voor edge
Melding "deze pagina is niet bereikbaar" met Edge en FireFox
Artikel details
Artikel ID: 708
Categorie: Internet
Datum toegevoegd: 27/01/2018 09:46:18
Aantal bekeken: 128
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies