Vraag:
Sinds vandaag, zaterdag 3 feb 2018, kan ik links in ontvangen emails niet meer gebruiken cq openenen. Het gaat om pc waar Windows 7 op draait met oa Outlook 2010. Mijn standaardbrowser Firefox heb ik helemaal verwijderd omdat ik het idee had, dat dit misschien de oorzaak was. Ik heb namelijk een update van Firefox gedownload. Maar ook met Google als standaard browser werkt het niet. Ik heb ook IE op mijn pc geïnstalleerd. Bijlage geeft de foutboodschap aan die ik krijg. Ik zie ook een balk lopen in de betreffende mail als ik op een link klik. Die blijft actief zo lang de foutboodschap te zien is. Foutboodschap wegklikken en de lopende balk verdwijnt ook. Kan iemand uitleggen wat ik moet doen/instellen om weer van de links gebruik te kunnen maken in emails. Bij voorbaat dank.Antwoord:Het antwoord lijkt te zitten inhttps://answers.microsoft.com/nl-nl/msoffice/forum/msoffice_outlook-mso_win10-mso_2010/links-openen-in-outlook-2010-werkt-niet-meer/0ec76d57-7407-4f0e-8edd-abb54495f3d0?auth=1 Alhoewel dit over Windows 10 gaat staat er in het vervolg ook een fix voor Windows 7.Vrager: Dank je wel voor je snelle reactie. Ik heb een bestand van microsoft gedownload en op mijn pc gezet. Outlook inclusief links in mails lijken weer als vanouds te werken. Nu ook weer met Firefox.
Bijlagen: Outlook-links-niet-te-gebruiken-3-feb-2018-1.JPG
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies