Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


links in email Outlook niet te gebruiken

Oplossing

Vraag:

Sinds vandaag, zaterdag 3 feb 2018, kan ik links in ontvangen emails niet meer gebruiken cq openenen. Het gaat om pc waar Windows 7 op draait met oa Outlook 2010.
Mijn standaardbrowser Firefox heb ik helemaal verwijderd omdat ik het idee had, dat dit misschien de oorzaak was. Ik heb namelijk een update van Firefox gedownload. Maar ook met Google als standaard browser werkt het niet. Ik heb ook IE op mijn pc geïnstalleerd.
Bijlage geeft de foutboodschap aan die ik krijg. Ik zie ook een balk lopen in de betreffende mail als ik op een link klik. Die blijft actief zo lang de foutboodschap te zien is. Foutboodschap wegklikken en de lopende balk verdwijnt ook.
Kan iemand uitleggen wat ik moet doen/instellen om weer van de links gebruik te kunnen maken in emails.
Bij voorbaat dank.

Antwoord:

Het antwoord lijkt te zitten in

https://answers.microsoft.com/nl-nl/msoffice/forum/msoffice_outlook-mso_win10-mso_2010/links-openen-in-outlook-2010-werkt-niet-meer/0ec76d57-7407-4f0e-8edd-abb54495f3d0?auth=1

Alhoewel dit over Windows 10 gaat staat er in het vervolg ook een fix voor Windows 7.

Vrager:

Dank je wel voor je snelle reactie. Ik heb een bestand van microsoft gedownload en op mijn pc gezet. Outlook inclusief links in mails lijken weer als vanouds te werken. Nu ook weer met Firefox.


Bijlagen:
Outlook-links-niet-te-gebruiken-3-feb-2018-1.JPG Outlook-links-niet-te-gebruiken-3-feb-2018-1.JPG

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Balk met URL links onder in beeld uit
Conversie live mail naar MS outlook 2010
Melding nieuwe Email
mail etc. synchroniseren
sync icloud for Windows met Outlook 2010
Artikel details
Artikel ID: 720
Categorie: Email
Datum toegevoegd: 04/02/2018 08:27:30
Aantal bekeken: 236
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies