Vrager: ik heb al enige tijd deze versterker via het stroomnetwerk. Maar al een tijdje werkt de connectie niet meer. dus: het systeem werkt wel maar ik kom er niet meer in. Misschien is mijn wachtwoord wel gehackt? ik ben niet zo'n techneut. Mijn vraag is hoe kan ik het systeem zo resetten dat ik er weer in kan en weer een nieuw wachtwoord kan invoeren en weer verbinding kan maken.Vrijwilliger: Ik heb eens even zitten zoeken bij TP-link over jouw versterker model. Het lijkt er op dat je niet kunt inloggen in de adapters. Met een knopje kun je ze koppelen en dan werkt het. Het knopje heeft de mogelijkheden: Pair, Reset, Wifi/Wifi Clone Het lijkt mij dat je het zo moet laten en niet gaan resetten oid. Waar je wel bij moet kunnen is het modem in de meterkast, het apparaat wat aan de kabel van buiten hangt. Alles werkt en zie geen reden om aan te nemen dat de zaak gehackt is. Anders moet je telefonisch contact op nemen met de provider, die kaan ook van de buitenkant veel dingen bekijken. Hieronder staan de links die verwijzen naar jouw adapters, er staan ook video's op de site waar het een en ander wordt uitgelegd.https://www.tp-link.com/nl/products/details/cat-5034_TL-WPA4220KIT.htmlhttps://www.tp-link.com/nl/download/TL-WPA4220KIT_V1.html#videohttps://www.tp-link.com/nl/download/TL-WPA4220KIT_V1.html#FAQs
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies