Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


windows live mail

Oplossing

Ik heb een labtop met daarop win 10 en gebruik daar nog steeds windows live mail op dat nog naar behoren functioneert maar ik heb het idee dat er toch een fout inzit. Nu kan je normaal van uit het installatie programma (windows essentials) een herstel uitvoeren maar helaas zit dit niet meer op de computer. Nu is mijn vraag de volgende, ik heb op een andere labtop nog wel de software (Windows essentials) staan en daar draait ook nog windows live mail op als ik deze software kopieer en overzet naar de eerste labtop kan ik dan ook weer de herstel functie uitvoeren op de eerste labtop of werkt dat niet?

Ps. ik heb geen email account van Microsoft.

Alleen het installatie bestand is te copieren van de ene naar de andere computer.

Een geïnstalleerd programma is vrijwel niet te kopiëren omdat niet alles in de Program folder wordt gezet. Het komt terecht op verschillende plaatsen in het systeem en is daar nodig voor het goed functioneren van het programma.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Als je windows essentials downloade was dat volgens mij een installatie bestand want daarna kon je kiezen wat je wilde in-stalleren er bevonden zich meerdere onderdelen in dat bestand.
Zoals het mail programma en n beveiligings programma en nog andere onderdelen. Of vergis ik me daarin.

Als het bestand waar U het over heeft een extensie heeft van .exe of .msi kunt U het kopiëren naar een andere PC en daar de installatie over nieuw proberen.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien er al langere tijd geen reactie is op deze vraag moet ik er van uit gaan dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Profiel plaatje
bestandenwachtwoord
Webmailaccount openen
E-mail wel ontvangst, niet verzenden
Mail werkt niet goed
Artikel details
Artikel ID: 862
Categorie: Knowledgebase
Datum toegevoegd: 24/03/2020 13:35:15
Aantal bekeken: 2
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid