Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Outtlook

Oplossing

Er wordt geen contact met de inkomende server gelegd, uitgaande server werkt goed.Dus geen ontvangende mail op HCC mailadres.

Gebruik onderstaande poorten

IN: 995 SSl
UIT: 587 TLS

besteĀ 

mogelijk zijn de inloggegevens niet meer correct.
Uw gebruikersnaam is altijd zonder @hccnet.nl.

check ook even het server adres : pop.hccnet.nl

met vriendelijke groet,



In verband met RIVM maatregelen wegens het Corona Virus, zijn wij momenteel niet bereikbaar op bovenstaande telefoon nummer, tot nader orde. Excuses voor dit ongemak.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten



 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen SMTP server
internetagenda
Inloggen mailprogramma geeft foutmelding
Blokkeren inkomend E-mail adres
Koppelingen in favoriten
Artikel details
Artikel ID: 1083
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 17/05/2020 13:38:15
Aantal bekeken: 441
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies