Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


SMTP server

Oplossing

Het lijkt erop dat de email server er weer uit ligt. Dit is al enkele keren eerder gebeurd en is zeer vervelend. Ik kan mijn mail h.j.krijnen@hccnet.nl nu niet gebruiken.

Graag hoor ik wanneer het probleem is opgelost.

Henk Krijnen

Beste Henk,

Het lijkt er op dat de mailserver het gewoon doet.
Kunt u het nog eens proberen ?

met vriendelijke groet,

Dirk van der Well

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00)

In verband met RIVM maatregelen wegens het Corona Virus, zijn wij momenteel niet bereikbaar op bovenstaande telefoon nummer, tot nader orde. Excuses voor dit ongemak.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Nee, het is niet opgelost.

Ik kan inloggen met mijn gebruikersnaam (h.j.krijnen) en wachtwoord op hccnet.nl

Als ik echter probeer in te loggen op webmail (met hetzelfde wachtwoord) dan wordt aangegeven dat verkeerde email/wachtwoord is ingevoerd. Dit probleem heeft zich reeds 2-3 keer in de afgelopen maanden voorgedaan.

Maar u zegt dus dat andere mailadressen dit probleem niet hebben? Moet ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Groet

Henk Krijnen

Beste Henk,

Kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken en het daarmee nog eens proberen ?

Met vriendelijke groet,
Dirk van der Well

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00)

In verband met RIVM maatregelen wegens het Corona Virus, zijn wij momenteel niet bereikbaar op bovenstaande telefoon nummer, tot nader orde. Excuses voor dit ongemak.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Ik heb het wachtwoord veranderd, en nu werkt het wel. De laatste keer dat ik mijn wachtwoord moest wijzigen was 24 april. Dit probleem heeft zich de laatste 2-3 maanden regelmatig voorgedaan. Er is al met al toch iets aan de hand.

Groeten

Henk Krijnen

Beste Henk,

Ik merk op dat veel mensen het hebben dat hun wachtwoord niet meer werkt, nadat er server problemen zijn geweest.
Ik zelf heb dat overigens nooit gehad. Ik haal mijn mail op met Thunderbird en Windows mail.

Ik zal het nog eens aankaarten bij de beheerder van de server.

met vriendelijke groet,

Dirk van der Well

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00)

In verband met RIVM maatregelen wegens het Corona Virus, zijn wij momenteel niet bereikbaar op bovenstaande telefoon nummer, tot nader orde. Excuses voor dit ongemak.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien er al langere tijd geen reactie is op deze vraag moet ik er van uit gaan dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen internetagenda
map indeling
MS Outlook blijft password vragen
Externe brander
Windows update februari
Artikel details
Artikel ID: 1115
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 17/05/2020 13:03:23
Aantal bekeken: 511
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies