Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


e mail (uitgaand) werkt niet

Oplossing

recent van XS4all bericht gekregen om instelling outlook te wijzigen ivm veiligheid en blijft werken. aanpassingen overeenkomstig protocol XS4all/veiligmailen gedaan, maar werkt niet. daarover met XS4all gebeld, maar is niet opgelost.
Ik blijf meldingen krijgen (pop up schermpje met : internet e-mail -kemperman.damsteeg: geef gebruikersnaam en het wachtwoord op voor de volgende server) dit is smtp.xs4all.nl
Graag hulp wat nu de juiste instellingen zijn die ingesteld moeten worden voor server naam, inkomende mail en uitgaande mail.

Voor instellingen inkomende en uitgaande mail van hccnet zie eind van document: https://www.hcc.nl/faq-hccnet

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder.

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Hoe installeer ik mijn hcc-e-mail op mijn iPad ?
Uitgaande E-mail
Foutmelding in e-mail
mailberichten
van kpn naar ziggo, geen uitgaande email
Artikel details
Artikel ID: 1816
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 14/03/2021 08:46:34
Aantal bekeken: 353
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies