Ik heb een Iphone SE. Ik kan hier een extra E- simkaart naast mijn vaste “normale” simkaart invoeren. Mijn werkgever heeft daarom een E-simkaart aangeschaft maar omdat de E-sim onder contract van de werkgever valt kan ik deze niet uploaden op mijn eigen telefoon aangezien de bankrek. nrs niet overeenkomen. Nu werd mij aangeraden door provider om de E-sim om te ruilen voor een fysieke Sim en deze in mijn telefoon te doen ipv mijn eigen simkaart. Dan zou ik deze moeten activeren in mijn telefoon en daarna zou ik hem wel kunnen omzetten naar e-sim met een QR code die ze sturen. Hierna zou ik mijn eigen fysieke simkaart weer kunnen inzetten zodat beide simkaarten werken. Omdat ik hier geen enkele ervaring mee heb vraag ik me af of iemand dit herkent of tips heeft. Andere optie is dat ik 2 telefoons moet gaan gebruiken.Annemieke, Ik denk niet dat het te maken heeft met dat de kosten van verschillende rekeningen betaald worden maar dat beide nummers bij dezelfde provider moeten lopen. Zie ook deze helpinfo van Apple zelf: https://support.apple.com/nl-nl/HT209171 Met vriendelijke groeten Bert van Dijk, vrijwilliger http://apple.hcc.nl Ontvang elke maand onze iPad/iPhone tiplijst via http://apple.hcc.nl *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Bedankt voor de reactie. Iphone is ontgrendeld en beide abonnementen zijn van KPN. Bij poging om de e-sim te installeren via code kwam ik dus niet verder en kreeg melding dat rek.nrs. niet overeen kwamen. De cent die ik moest betalen werd wel afgeschreven. Helaas weten ze hier bij KPN zakelijk toen ik het ging navragen niet veel van af. Het enige advies was zoals in de vraag beschreven. Het zou hogerop nog verder uitgezocht worden maar wederom helaas geen reactie meer. We blijven proberen om bij KPN meer duidelijkheid te krijgen. Nogmaals dank voor je reactie.Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder. *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies