Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


IP adressen aanpassen / spamfilter?

Oplossing

Goedendag,

Als bestuurslid voor een vereniging vraag ik VOG's aan voor nieuwe vrijwilligers. Die procedure is gewijzigd en moet nu via een privé mailadres.
Nu blijk ik geen activatiecode te kunnen ontvangen en volgens de organisatie komt het door onderstaande.
Kan of hoe kan ik dit oplossen? En ben ik dan nog voldoende beschermd tegen spam?
Dank alvast voor jullie reactie,
vr gr
Carla Huijsing

Van: We-ID Klantenservice (voorheen Connectis) <eh-support@we-id.nl>
Verzonden: maandag 2 augustus 2021 13:55
Aan: Onderwerp: [39E-289A9991-00F3] geen validatiecode ontvangst

Geachte mevrouw Huijsing,
U heeft aangegeven dat u geen e-mails van ons ontvangt. Dit kan gebeuren als uw mailprovider de e-mails blokkeert door de instellingen van het spamfilter.
Wij vragen u om de onderstaande IP adressen aan uw systeembeheerder door geven. Deze kan hiermee ervoor zorgen dat onze e-mails worden doorgelaten waarmee het probleem moet zijn opgelost.
IP adressen:
5.255.75.108
5.255.75.109
5.255.75.110
5.255.75.53
5.255.75.54
5.255.75.55

U vraagt de VOG aan bij we-id.

Dit bedrijf stuurt U niet rechtstreeks de email maar via een email bedrijf
UnifiedPost B.V.
Albert Einsteinweg 4
8218NH Lelystad
Netherlands

Daar dit bedrijf ook emails verzorgt voor andere bedrijven zullen die ook door Uw provider gekenmerkt worden als zijnde geen spam. Daar Unified Post een beursgenoteerd bedrijf is verwacht ik hier geen problemen mee.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Jan Damen

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen niet altijd emails ontvangen
Kan mail (soms?) niet ontvangen
Microsoft service overeenkomst
Mails hccnet => gmail gezien als spam
Ongewenste e-mails
Artikel details
Artikel ID: 2257
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 30/08/2021 09:40:23
Aantal bekeken: 317
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies