Ik probeer bitwarden te gaan gebruiken en van emailadres te veranderen. Helaas synchroniseert microsoft nu niet meer. Ook accepteert hij mijn wachtwoord niet meer. De webside van microsoft account is onbereikbaar wegens onderhoud. Ik ben vastgelopen. Wie helpt mij op weg?Beste Harrie Mels, De account-website van Microsoft is bereikbaar via onderstaande adressen https://account.microsoft.com/account https://login.live.com/ Klik op 'AANMELDEN' Op het aanmeldschermpje kunt u het bij Microsoft bekende Emailadres invullen en dan op 'Volgende' klikken, daarna klikt u op 'Wachtwoord vergeten?' dan krijgt u de mogelijkheid een nieuw wachtwoord in te stellen. Vriendelijke groeten, G.Otten / HCC-VraagbaakIk heb deze mogelijkheid geprobeerd. Het probleem is, dat er nu 2 accounts bestaan, waarvan 1 niet de gegevens en de apparaten bevat, waaronder mijn officepakket. Als ik het andere account probeer te bereiken (hajmels@gmail.com), willen ze verifieren met een ander emailadres (mels@home.nl). De code, die ze versturen komt of 6 uur later of helemaal niet en werkt dus niet. Het telefoonnummer waar ze mee willen verifieren is een vaste telefoonlijn en dus niet bereikbaar voor SMS. Wat nu? met het andere account kan ik niet bij mijn abonnement en ook niet synchroniseren. Harrie MelsBeste Harrie, De HCC-Vraagbaak is eigenlijk bedoeld als hulp bij het oplossen van Computerproblemen die rechtstreeks verband houden met het op de Computer geïnstalleerde besturingssysteem. De problemen die u heeft met Microsoft-accounts kan ik in feite niet voor u oplossen, dat zou Microsoft eigenlijk moeten doen. Ik kan u hoogstens op weg helpen Via een van de onderstaande adressen kunt U hulp aan Microsoft vragen : https://support.microsoft.com/nl-nl/ of https://support.microsoft.com/nl-nl/contactus of https://support.microsoft.com/nl-nl/account of https://support.microsoft.com/nl-nl/home/expcontact?AppVer=smcexp1&ContactUsExperienceEntryPointAssetId=Google Telefonisch kun je als consument terecht bij de Microsoft-klantenservice 020-5001500 Succes en vr. gr. G.Otten / HCC-Vraagbaak Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Jan Damen Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies