Beste John, Dit – in PCactive 322 - is hetgeen mij aanspoorde je te mailen Ik heb nl. een vraag waarmee ik al zit vanaf de overgang van Windows 7 naar Windows 10 en ook nu nog in Windows 11. Vele `geleerden` heb ik voor een oplossing gevraagd maar zoals je ziet zonder succes. Kun jij me misschien helpen?. Zelfs Microsoft die nu helaas niet meer ???? meekijken middels Quick Assist ! Bij b.v. een nieuw mailtje in Mail zoek ik in mijn adresboek de naam van onze dochter Lydia in het zoekvenster en krijg dit Dat staartje van de y dat onder de ‘basislijn’ van tekst uitkomt, valt weg. Dat tweede ‘Search’ gevalletje zag ik net bij het aanmaken van dit mailtje Geen halszaak maar ook niet correct. Heb overigens nog veel meer voorbeelden Ook met Teamviewer b.v. kun je ‘meekijken’ Voor moeite en bericht alvast bij voorbaat en oprecht dank Leerssen L.J. Verzetstraat 1 b 6369cw Simpelveld t. 045544188414-02-2022 Beste Leo, Ik heb Windows-Mail nooit in gebruik genomen, omdat er veel betere mail-programma's bestaan dan die van Microsoft. Zelf ben ik al jaren een heel tevreden gebruiker van Thunderbird van Mozilla. Maar ik heb natuurlijk uw beide bijlagen bekeken en denk dan dat wellicht het instellen van een ander Lettertype en -grootte binnen Mail verbetering zou kunnen brengen. Heeft u daar al eens mee geexperimenteerd ? vr.gr. G.Otten / HCC-VraagbaakBeste Gerard, Dank voor bericht. Heb ook langere tijd met Thunderbird gewerkt. Mail voldoet voor mij en Microsoft ´zorgt´ in zijn updates voor de nodige aanpassingen. Nu kun je zeggen dat ze in dit geval dat (nog!?) niet gedaan hebben. Het zou toch b.v. zomaar kunnen dat het aan de combinatie van drivers van Mail en mijn laptop -beeldscherm- kunnen liggen? Voorheen werd ik meerder keren fantastisch geholpen door de helpdesk van Microsoft maar die hulp middels Quick assist - een meekijkprogramma als Teamviewer - bestaat m.i niet meer. Weet jij misschien die weg nog te vinden of iemand die me hiermee mogelijk kan helpen? M.v.g. LeoBeste Leo Hoewel ik het zelf nog nooit gebruikt hebt is m.i. Quick Assist nog steeds als App in Windows 10 aanwezig. Over de bruikbaarheid is e.e.a. te vinden op onderstaande website : https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/problemen-met-de-pc-oplossen-via-een-externe-verbinding-b077e31a-16f4-2529-1a47-21f6a9040bf3 Bovendien is de helpdesk/support van Microsoft ook bereikbaar via deze website en telefonisch. https://support.microsoft.com/nl-nl/contactus klantenservice 020-5001500. vr.gr. Gerard Otten / HCC-VraagbaakGezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Jan Damen Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies