Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Tekst in invoerboxen niet meer mogelijk

Oplossing

Sinds enige tijd is het niet meer mogelijk om tekst in te voeren in dialoogvensters om ergens in te loggen. Bijvoorbeeld kan ik geen inlognaam of wachtwoorden invoeren in de ABN-AMRO app, in de Corona-Check app of in velden voor in te loggen bij bijv. Medimarkt of andere koopsters.
Reeds contact gehad met Samsung helpdesk en ook de helpdesk van de Corona-check app en de ABN-AMRO!
Geen van alle had een oplossing. Het standaard toetsenbord van Samsung is opnieuw gereset maar helpt ook niet. Alle genoemde app’s zijn verwijdert en opnieuw vanuit de playstore geïnstalleerd maar ook dat bied geen soelaas.
Omdat alle mogelijke oplossingen behalve een gehele reset van het toestel, zijn uitgevoerd ben ik aan het einde van mijn ideeen gekomen om dit op te lossen. Hopelijk is er iemand bij de vraagbaak die wellicht nog een idee heeft om dit te fiksen.
Bij voorbaat dank.
Loek de hoogh

Ik ben nog niet geconfronteerd met dit probleem. Op internet heb ik
onderstaande links gevonden die misschien over hetzelfde probleem gaan.

https://nl.istarapps.com/fix-samsung-keyboard-has-stopped-issue.html

https://www.want.nl/samsung-galaxy-toetsenbord-veranderen/

https://itigic.com/nl/customize-the-keyboard-of-your-samsung-galaxy-mobile/

https://www.smartphone.nl/tips/android-toetsenbord-instellen/

https://www.seniorweb.nl/tip/ander-toetsenbord-instellen-op-android-apparaat

https://www.youtube.com/watch?v=yiCYSjuUZ3s

Hopelijk staat er voor jou wat tussen.

Met vriendelijke groet,

Vraagbaak HCC Senioren Academie


*****Disclaimer*****

De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. HCC Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten.


Dag Roelof,
Dank voor de links ik ga proberen of ik mijn probleem via de adviezen in de links kan oplossen. Ik laat je weten welke oplossing eventueel heeft gewerkt. Ik ga aan de slag er mee.
Met vriendelijke groet
Loek

Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Jan Damen

Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Toetsenbord
Opstarten
smartphone gegevensoverdracht imac
Hotspot op Windows 10 (2)
vervanging telefoon
Artikel details
Artikel ID: 2628
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 02/02/2022 13:40:05
Aantal bekeken: 220
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies