Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Opstarten

Oplossing

Vraag:
Mijn PC start netjes op en geeft het bureaublad.
Echter ik kan het toetsenbord en de pentablet niet gebruiken. Zij geven totaal geen reactie

Antwoord:
Ik heb uit uw e-mail kunnen opmaken dat uw PC de keyboard en pen tablet niet kan lezen.
Om verdere hulp zo goed en zorgvuldig mogelijk aan u te kunnen verlenen, heb ik een aantal vragen:

- Wat voor PC gebruikt u hiervoor?
- Wat voor aansluiting gebruikt u hiervoor?
- Is het via bluetooth of kabel?
 
Ik gebruik een standaard PC met windows 10
De pentablet van Trust is via usb aangesloten en het toetsenbord draadloos ook in een usb port

Antwoord:
Heeft u al een andere USB poort gebruikt? Dit kan soms ook helpen.

Het kan ook zijn dat uw PC niet standaard de drivers op kan halen voor uw toetsenbord en pentablet. Heeft u wel een melding gekregen op het scherm toen u het toetsenbord en de pentablet op de PC aansloot? 
 
Reactie:
Dank voor uw mail en alle moeite die u heeft willen nemen.
Eergisteren had ik al hierop gereageerd, met de mededeling dat alles weer naar behoren werkt.
Ik dacht dat het niet zou uitmaken op welke USB port je het keyboard en de pentablet zou aansluiten.
Het blijkt nu dat ik de 2 bovenste aansluitingen moet gebruiken.
Nogmaals dank voor de moeite die u heeft willen nemen.
 

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Toetsenbord
WIFI en Bluetooth werken niet samen
Toets 6 en 9 werken niet
Tekst in invoerboxen niet meer mogelijk
Netwerk aanleggen
Artikel details
Artikel ID: 166
Categorie: Windows Tablet
Datum toegevoegd: 20/03/2016 10:25:11
Aantal bekeken: 285
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies