Vraag:Mijn PC start netjes op en geeft het bureaublad. Echter ik kan het toetsenbord en de pentablet niet gebruiken. Zij geven totaal geen reactieAntwoord:Ik heb uit uw e-mail kunnen opmaken dat uw PC de keyboard en pen tablet niet kan lezen. Om verdere hulp zo goed en zorgvuldig mogelijk aan u te kunnen verlenen, heb ik een aantal vragen: - Wat voor PC gebruikt u hiervoor? - Wat voor aansluiting gebruikt u hiervoor? - Is het via bluetooth of kabel? Ik gebruik een standaard PC met windows 10 De pentablet van Trust is via usb aangesloten en het toetsenbord draadloos ook in een usb portAntwoord:Heeft u al een andere USB poort gebruikt? Dit kan soms ook helpen. Het kan ook zijn dat uw PC niet standaard de drivers op kan halen voor uw toetsenbord en pentablet. Heeft u wel een melding gekregen op het scherm toen u het toetsenbord en de pentablet op de PC aansloot? Reactie:Dank voor uw mail en alle moeite die u heeft willen nemen. Eergisteren had ik al hierop gereageerd, met de mededeling dat alles weer naar behoren werkt. Ik dacht dat het niet zou uitmaken op welke USB port je het keyboard en de pentablet zou aansluiten. Het blijkt nu dat ik de 2 bovenste aansluitingen moet gebruiken. Nogmaals dank voor de moeite die u heeft willen nemen.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies