Hallo, Het lukt me ineens niet meer bij een streamingskanaal in te loggen. Dan verschijnt de tekst: 'Je kunt niet inloggen bij YouTube terwijl je YouTube-gegevens worden verwijderd'. Probeer het later opnieuw. (zie ook prentjes). Ik kan gewoon op YouTube komen met mijn eigen google account. Het betreft hier een google account van de kerk, waar ik de zondagse livestream af en toe moet doen. Vorige week kon ik daar nog gewoon inkomen. A.s. zondag zou ik weer moeten. Ik heb mijn oude laptop geprobeerd, maar die doet hetzelfde. Een collega elders in de stad, die dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt, kan er wel inkomen. Degene die deze account heeft aangemaakt is met vakantie, anders zouden we wellicht kunnen proberen een ander wachtwoord aan te maken. Kortom, de handen in het haar en ik begrijp er niks van. Zie mijn 'inlogplaatjes'. Zo gaat het met Firefox, Opera en Brave. Ook Edge. Dat blijft zo. Geen idee wat ik hiermee moet. Intussen overal cookies en geschiedenis verwijderd: geen verschil. Wie heeft een oplossing?ik heb eigenlijk 6 kleine plaatjes om mijn stappen te tonen, maar dit is wat er op mijn scherm komt na invoering van het wachtwoordBeste Jan Kouwenberg, Voor uw youtube account heb ik de volgende mogelijke problemen gevonden. Het kan zijn dat het account is geblokkeerd op uw laptop voor veligheidsredenen van youtube. Ook is het mogelijk dat het account is gehackt en daarna direct verwijderd is van youtube. De kans bestaat ook dat uw account is verbannen van youtube voor redenen die bij ons niet bekent zijn. (De grootste kans ligt bij dat het account is verwijderd) Het kan ook dat het account is ge ontkoppeld van uw mail. Hiervoor heb ik mogelijk een oplossing gevonden waar ik een stappenplan voor heb geschreven. Als het youtube account is verwijderd zal bij deze link (https://myaccount.google.com/brandaccounts) bij het kopje Verwijderde Accounts staan dat er een account is verwijderd en hersteld kan worden. Als het account is geblokkeerd op uw laptop is hier een link (https://www.youtube.com/signin?action_handle_signin=true&next=%2F&skip_identity_prompt=False&feature=masthead_switcher&authu) die ervoor zou kunnen zorgen dat het apparaat van de blacklist van youtube afgehaald kan worden. Het kan ook dat het account tijdelijk is geblokkeerd (Dit kan ongeveer maximaal een maand duren). Een andere mogelijkheid is dat het account op uw laptop is ontkoppeld van uw email. Hiervoor is er nog een mogelijke oplossing waarvoor ik een makkelijk stappenplan heb. 1. Ga naar je accountinstellingen voor Google 2. Log in met het Google-account dat aan je YouTube-kanaal is gekoppeld. 3. Klik onder Accountvoorkeuren op Je account of services verwijderen. 4. Klik op Producten verwijderen. 5. Klik in de lijst op YouTube. 6. Als je kanaal is gekoppeld aan een Merkaccount, klik je op je icoon rechtsboven op de pagina. Kies de pagina met de YouTube-content die je wilt beheren. 7. Geef aan of je je YouTube-kanaal en -video's wilt verbergen of verwijderen. Let goed op: als je content verwijdert, kun je die niet herstellen. Ik hoop dat een van deze oplossingen helpt. M.v.g Remco Stoops Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Beste Remco, veel dank voor je uitgebreide antwoord/ suggesties. Ik meen ze allemaal onderzocht te hebben, maar ik kom er niet. Steeds weer kom ik op 'Oops, er is iets mis gegaan'(zie prentje). Ik zal wel iets fout doen. Ik heb 2 Google accounts. Een gewone van mijzelf en een van de kerkstream, een Merkaccount. Het merkaccount staat op een andere naam. Het gmailaccount/wachtwoord is voor meerdere personen toegankelijk. De andere persoon die de streams doet, met heeft met dezelfde gebruikersnaam/wachtwoord wel toegang tot het youtubekanaal en kan daar gewoon mee streamen. Ik kan met die gebruikersnaam/wachtwoord wel in Google komen, maar niet in youtube dus. Kun je daar wat mee? Bij vootbaat dank, Jan KouwenbergBeste Jan Kouwenberg, Wat raar dat u nog steeds het probleem ondervindt. Heeft u al geprobeerd om op een ander apparaat in te loggen en via dat apparaat op YouTube te komen? Met vriendelijke groet, Micha van Bloemendaal Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Beste Micha, jazeker; hetzelfde probleem. Ook een andere persoon, die mij trachtte te helpen ondergaat het probleem, terwijl een collega op zíjn laptop, met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord er wel inkomt... raraBeste Jan Kouwenberg, Wij hebben afgelopen week gekeken naar oplossingen voor uw probleem. Wij zijn tot de conclusie gekomen dat dit ook voor ons te ingewikkeld is, wij raden u aan om contact op te nemen met de helpdesk van Youtube. Hierbij de link naar youtube support: https://www.youtube.com/t/contact_us?gl=NL&hl=nl Wij hopen dat zij u hierbij verder kunnen helpen en het probleem kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Beste Ian Bleeker, Met enig schuldgevoel wil ik je/jullie danken voor het meedenken, maar ik moet bekennen dat het probleem inmiddels spontaan is opgelost; afgelopen zaterdag kon ik zomaar inloggen, zonder probleem. Ik moge wijzen op de 'fout-melding' 'Je kunt niet inloggen bij YouTube terwijl je YouTube-gegevens worden verwijderd'. Probeer het later opnieuw'. Geduld is een schone zaak, vertrouwen nog schoner. Excuus voor mijn nalatigheid en nogmaals dank. Fijn om te weten dat het probleem is opgelost. Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies