Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


YouTube

Oplossing

Bij YouTube krijg ik steeds de mededeling: Reacties op deze video zijn verborgen in de Beperkte modus.
Eerst werkte dit wel bij Firefox, een tijdje later niet meer.
Hetzelfde deed zich voor bij Chrome. Uiteindelijk de nieuwste versie van Edge geinstalleerd. Zelfde probleem: werkt eerst goed, daarna komt de melding weer terug.
In YouTube naar de Profielfoto gaan en naar beneden scrollen en beperkte modus in- of uitschakelen helpt ook.
Van de oplossingen, welke gegeven worden op Internet word ik ook niet wijzer. Hoe kan dit probleem worden opgelost?
Graag advies.
Met vr.groet,
Koert Schuijf

Beste Koert,

Wanneer je beperkte modus uitschakelt dan komt er nog een scherm met (De)Activeren. Wanneer je dat doet dan komt er ook nog een mededeling met
"Unlock Restricted Mode On This Browser," als het goed is met een dunne rode balk eromheen... (Zoiets als schakel beperkte modus uit in deze browser.) Dan moet je weer inloggen in uw Youtube account.
En dan kun je de beperkte modus in en uitschakelen zonder wachtwoord.

Schijnt te werken! Maar, volgens mij moet je dat weer herhalen bij iedere browser die je gebruikt. (Als het werkt!!!!)
Ik dacht eerst dat het alleen met de instellingen van Youtube te maken had. :-S

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00)

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste Simon,
ik ben gegaan naar Youtube.com en heb ingelogd.
Vervolgens profielfoto aangeklikt en naar beneden gegaan naar beperkte modus. Ik kan dit alleen verschuiven naar aan en uit.
Ik krijg geen scherm met (De)-Activeren en zie ook geen rode
balk. Doe ik iets verkeerd??
Met vr. groet,

Koert Schuijf

Beste Koert,

Ja. Dat schakelaartje moet je bewegen... Als 'ie uit staat is het grijs...
Als beperkte modus aanstaat dan is het blauw.
Kom je zo al iets verder? Ik kan je wel een link sturen van een video, maar die heb je waarschijnlijk al gezien...

https://www.youtube.com/watch?v=JtvhQ6klunk
Of het 100% klopt weet ik ook niet.


Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00)

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste Simon,
dank voor je snelle reactie.
Ik kan het schakelaartje bewegen: van grijs(uit) naar blauw(aan).
Dit heeft echter geen resultaat.
Blijf in beide gevallen de tekst: Reacties op deze video zijn
verborgen in de beperkte modus houden.
Blijft een onbegrijpelijk probleem.
Met vriendelijke groet,

Koert Schuijf

Beste Koert,

Ik heb in mijn eigen Youtube kanaal dat menutje "Lock Restricted Mode On This Browser" wel gezien! En, als je dit aanklikt, dan kom je bij de inlogpagina terecht. En moet je het wachtwoord van het Youtube account invoeren. Zie afbeelding. Weet niet precies wat er dan gebeurt.
Misschien is dat wel de oplossing...

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00)

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste Simon,
ook je laatste suggestie werkt niet bij mij.
Ik kan alleen het schakelaartje op "aan" of "uit" zetten.
Blijft een vervelend probleem.
In ieder geval bedankt voor je moeite om dit probleem op te lossen.
Met vriendelijke groet,

Koert Schuijf

Beste Koert,

Ik heb wel gemerkt, dat als Beperkte modus aan staat bij mij...
Dat dan het "Comments" gedeelte verborgen blijft.
Schakel je beperkte modus uit, dan worden de opmerkingen weer gewoon weergegeven.Youtube ververst iedere keer opnieuw wanneer je de schakelaar aan en uit zet!

Kun je misschien even een screenshot toevoegen?
Misschien kunnen we het probleem wel verhelpen...

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00)

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste Simon,

hierbij een screenshot.

Met vriendelijke groet,
Koert Schuijf

Beste Koert,

Volgens mij moet je gewoon met de 'schakelaar' beperkte modus uitzetten...
En wachten tot de pagina ververst is en dan kijken of de comments nog steeds verborgen zijn, of dat het gewoon werkt.

Met vriendelijke groet,

Simon Kooi

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00)

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste Simon,
ook jouw laatste reactie werkt niet.
Wel heb ik het volgende gevonden. Als ik naar "Je gegevens in YouTube" ga, zie ik het volgende:
Sommige resultaten zijn verwijderd omdat je netwerkbeheerder de beperkte modus heeft ingeschakeld.
Vraag: Wie is de netwerkbeheerder? Ik dacht dat ik dat zelf ben.
Hoe kan ik dit controleren?
Met vriendelijke groet,

Koert Schuijf

Hoi Koert,

Hier even ten aanvulling de uitleg pagina van Google zelf:

https://support.google.com/youtube/answer/174084?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl&oco=0

Beperkte modus is in princiepe bedoeld voor kids zodat expliciete videos niet worden weergegeven.

Staat de beperkt modus uit?

Het zou ook zo kunnen zijn dat u eerst moet inloggen en vervolgens beperkte modus uit kan schakelen voordat dit van kracht wordt.

Ik ga u in ieder geval proberen verder te helpen.

met vriendelijke groet,

Rami

ICT Academie Pameijer
Medewerker Service Desk
010-4364375
(Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 12:00 en 13:00 - 16:00)

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien er al langere tijd geen reactie is op deze vraag moet ik er van uit gaan dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Youtube
overzetten van harde schijf naar ssd
spraakbediening
Mail In windows 10
terughalen van wachtwoord
Artikel details
Artikel ID: 914
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 24/03/2020 18:59:32
Aantal bekeken: 870
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 1.0/5.0 (1)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies