Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Aanmelden met vingerafdruk

Oplossing

Mijn laptop is een Lenovo Ideapad 520S met Windows 10 .

Bij het inschakelen kan ik mijn account aanmelden met mijn vingerafdruk .

Dit aanmelden met een vingerafdruk werkt na een aantal dagen niet meer en het komt ook niet meer terug . Via mijn password kom ik er wel in .

Echter , nadat ik een Windows update heb uitgevoerd dan werkt het aanmelden met mijn vingerafdruk ineens weer wel . Tot dat het na enkele dagen ineens niet meer werkt en ik mijn password weer moet invullen bij het opstarten .

Ik heb dit probleem al meer dan een jaar zodat ik zeker ben van het verband met de Windows update . De Windows update werkt 100 % altijd bij het inschakelen van mijn vingerafdruk .

Opmerking : in het aanmeldscherm wordt de vingerafdruk - optie niet getoond zodra de vingerafdruk niet meer werkt .

Vaak komt er op dinsdag wel een nieuwe Windows update en heb ik het aanmelden met vingerafdruk weer terug .

Wie heeft enig idee ?

Ik zou in 1e instantie denken aan de driver voor de vingerafdrukscanner.
Maar kan het zijn dat je af en toe de vingerafdruk moet 'verversen'?

Met vriendelijke groeten,

Peter

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten

Jan Damen

Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Taalprobleem in Microsoft Outlook
USB Security key
aanmelden 2e gebruiker
Windows update-service niet actief
Problemen met o.a. openen foto's
Artikel details
Artikel ID: 2857
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 11/05/2022 11:56:42
Aantal bekeken: 58
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies