Bij een bepaalde app werkt FaceID niet meer. Deze functie werkt wel bij alle overige apps. Hoe krijg ik de Face ID weer ingeschakeld. Ik weet de toegangscode niet meer van deze app.Beste Rini, Gaat je vraag misschien over de 1Password wachtwoord app? Zo ja dan heb je mogelijk iets aan deze hulppagina https://support.1password.com/forgot-account-password/ Als het over een andere app gaat geef dat dan even aan zodat ik kan kijken of ik je daar ook mee kan helpen. Met vriendelijke groeten Bert van Dijk, vrijwilliger http://apple.hcc.nl Ontvang elke maand onze iPad/iPhone tiplijst via http://apple.hcc.nl *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Hallo Bert, Dank voor je reactie. Helaas, mijn probleem gaat niet over 1Password. Ik heb een iPhone X met iOS 16.0.3. Bij Instellingen staat Face ID ingeschakeld bij de app, desondanks doet Face ID het niet. Bij andere apps werkt Face ID perfect. Dit is gebeurd na de update iOS 16.0.2. Mijn probleem: alleen bij een bepaalde app is Face ID verdwenen op het startscherm (linksonder). Mij wordt gevraagd de code in te voeren, maar dat weet ik natuurlijk niet meer omdat ik altijd de app open met Face ID. Zelfs de eigenaar van de app kon mij niet helpen. Ik wil graag weer toegang krijgen tot deze (financiële) app. Wat te doen? Dank alvast voor de te nemen moeite. Mvg Rini ScheffersBeste Rini, Vreemd dat zo'n appmaker geen mogelijkheid beschikbaar heeft om weer toegang te krijgen. Ik zou zeggen wijs hem er op hoe 1 password hier een oplossing voor biedt. Als hij zo'n oplossing niet gaat bieden en je ook met onderstaand artikel niet verder komt dan adviseer ik je om dit te melden bij de helpdesk van Apple. Omdat je verder niet aangeeft om welke app het gaat is het voor mij niet mogelijk om gericht te zoeken. Via de volgende link tref je een aantal adviezen aan om problemen met FaceID in IOS 16 op te lossen. Mogelijk zit daar iets voor je bij. Met vriendelijke groeten Bert van Dijk, vrijwilliger http://apple.hcc.nl Ontvang elke maand onze iPad/iPhone tiplijst via http://apple.hcc.nl *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Hallo Bert, het gaat om de app van Nationale Nederlanden. Ik ga verder met jouw adviezen. Dank alvast. RiniRini, Uit deze info op nn.nl maak ik op dat ze toch wel een herstelprocedure hebben. Heb je je oude mobiel of tablet niet meer? Of kun je deze niet meer gebruiken om in te loggen? Bel ons dan op telefoonnummer 088 663 01 12. Je kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur. Om veiligheidsredenen resetten we je account in mijn.nn. We sturen je daarna per post je gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord toe. Het kan vijf dagen duren voordat je je gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen hebt. Houd er dus rekening mee dat je zolang niet kunt inloggen en bijvoorbeeld niet bij je spaargeld kunt. Met vriendelijke groeten Bert van Dijk, vrijwilliger http://apple.hcc.nl Ontvang elke maand onze iPad/iPhone tiplijst via http://apple.hcc.nl *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Wederom dank. Ik wacht op de post met mijn gebruikersnaam. RiniGezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies