Windons Photo Viewer loopt altijd vast na 16 foto's, van de 61 foto's. Totale fotobestand is 120MB. Bekijk ik de foto's met de app "photo" dan gaat alles goed. Een ander fotobestand van 113MB geeft GEEN probleem met Windows Photo Viewer. Voor mij is dit een raadsel! Mvg. Jos HBij het zoeken naar een oorzaak vond ik deze Engelstalige pagina: https://learn.microsoft.com/en-us/troubleshoot/windows-client/shell-experience/cannot-open-high-resolution-file-photo-gallery Het blijkt dat er een bovengrens is van 100MB per foto. In het artikel staat een beschrijving hoe die grens via het register verhoogd kan worden, maar dat zou ik niet aanbevelen. Mijn advies zou zijn om de foto's voor het bekijken te verkleinen naar een lagere resolutie en op te slaan in een (meer) gecomprimeerd formaat. Een foto voor een album in hoge kwaliteit hoeft niet groter te zijn dan 10MB! Desgewenst kan het origineel bewaard blijven. Mocht uw call hiermee nog niet naar tevredenheid beantwoord zijn, hoor ik graag aanvullende informatie of vragen. Als uw probleem voldoende is opgelost, stel ik het op prijs als u deze call wilt sluiten. met vriendelijke groet, Reinder Mulder Medewerker vraagbaak *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Na onderzoek en vergelijkingen overgestapt van Windows Photo Viewer naar de app van Foto's. Deze app stond bij alle mappen met foto's ingesteld en geeft geen problemen. Dank voor de ondersteuning. Mvg. JosĀ Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies