Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


foutmelding bij maken back up

Oplossing

Na het maken van een back up krijg ik de volgende foutmeldingen:

In Back-up is een probleem opgetreden bij het maken van een back up bestand C:\Users\avink\Documents. Fout: Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden (0x8007002))

en

In Back-up is een probleem opgetreden bij het maken van een back-up van bestand C:\Users\avink|Pictures. Fout: (Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. (0x80070002))

Wat gaat er fout bij het maken van de back up en hoe kan ik de oplossen.
Arend Vink

Arend,

Volgens mij beschrijft dit exact je fout en geeft het oplossingen : https://appuals.com/how-to-fix-the-system-cannot-find-the-file-specified-error-0x80070002/

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Beste Jan van der Pluijm,

De oplossing is volgens mij niet geschikt en/of goed uitvoerbaar voor een eenvoudige computer gebruiker. Hier mag je wel een expert bij hebben om dit goed en zonder problemen uit te voeren.
Het vraagt naar mijn idee de nodige ICT kennis en inzicht.

Dus hoe pak ik dit dan het beste aan.

Met groet,
Arend Vink

Als het je niet lukt om de instructies te volgen adviseer ik of om naar een inloopavond te gaan of te kijken of er iemand van de lijst op https://seniorenacademie.hcc.nl/helpdesk/26-vragen/1128-senioren-helpen.html bij je thuis kan langskomen.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen levensduur back-up op cd
back-ups maken
Windows versiewijziging
microsoft onedrive gebruiken
systeemherstel werkt niet (meer)
Artikel details
Artikel ID: 3388
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 09/12/2022 08:30:51
Aantal bekeken: 90
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies