Mijn webcam wekt niet. Wat ik al gedaan heb: Als ik naar apparaatbeheer ga en op camera druk komt er te staan dat de camera correct werkt. Driver vernieuwt, camera verwijderd uit apparaatbeheer als ik via microsoft support op camera open druk, gaat er wel een lampje branden maar het scherm blijft zwart. hoe kan ik dit oplossen?Ik neem even aan dat die camera in de laptop ingebouwd is. Heb je eerst de driver vernieuwd en toen de camera verwijderd? Als het de driver software is die de storing geeft, was dat de verkeerde volgorde. Ik zou het zo doen: Hardware uit de lijst verwijderen, even kijken in apparaatbeheer bij 'beeld' 'verborgen apparaten weergeven' en als je camera daar nog staat, ook verwijderen. Laptop opnieuw opstarten (cold reboot, dus uitzetten en minuutje wachten voor de herstart). Zoeken naar 'nieuwe hardware' en camera laten vinden, Driver software installeren. Je hebt het over een lampje dat gaat branden als je de camera 'opent', dat zou ik verwachten bij een losse USB webcam. Die zou ik dan in andere USB poorten proberen, en in/aan een andere pc/laptop. Wat ook nog kan, is dat de camera 'gewoon stuk' is. Kortom, de vraag is me niet geheel duidelijk. Met vriendelijke groeten, Peter *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies