Heren,dames Ik heb problemen met het inloggen bij microsoft 365 Heeft waarschijnlijk ook te maken met verschillende wachtwoorden voor bijvoorbeeld Microsoft en OneDrive Het lijkt mij namelijk dat ik 2 versies van OneDrive op mijn windows computer heb staan. Ik heb een abonnnement van microft 365 persobal en een iPad en iPhone hieraan gekoppeld. Dus foto's via Apple toestellen komen op de Windows computer Mijn gebruikersnaam is ijs@planet.nl maar schijnt nu gekoppeld te zijn aan nijn telefoon??? HOE KRIJG IK WEER MIJN OUDE GEBRUIKERSNAAM TERUG MET EEN HIERBIJ BEHOREND WACHTWOORD ZI OOK DE BIJLAGEDe bijlage kan niet meegestuurd worden ????? Het is een *.docx met een grootte van 1.477 kB Is deze niet op een andere manier aan U te doen toekomenDe afbeeldingen in het meegestuurde document zijn te klein om te kunnen lezen. Wanneer het account dat nu aan je telefoon gekoppeld is nog alle gegevens bevat die er voor de wijziging stonden, is het een kwestie van (opnieuw) de gebruikersnaam wijzigen naar wat die was. Mogelijk heb je dat gedaan toen je inlogde met je telefoon. Als je nu twee accounts hebt, kun je ze misschien koppelen? Of van de data van het te verwijderen 'nieuwe' account een backup maken op je pc, en die naar het 'oude' account kopieren. Ik maak zelf geen gebruik van One Drive en/of Microsoft 365, dus een 'howto' kan ik niet geven. Met vriendelijke groeten, Peter *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Bij het te proberen bij mijn microsoft account te komen komt ik in eenblkad äanmeldingsdvoorkeuren Ik heb al meer problemen gehad met het inloggen en in maart 2021 is er een nieuw account bij gekomen met ijsel001@gmail.com Het volgende is nu gebeurd -ijs@planet.nl (primair alias) NIET MEER TE GEBRUIKEN -ijs@gmail.com de eerste licht niet meer op de 2 laatste wel Hoe kan ik weer terugkomen bij de gebruikersnaam i@planet.nl????Ik weet er niet meer van dan ik hier kan lezen/leren: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/hoe-aanmelden-werkt-in-microsoft-365-1d646e83-1585-4278-8daf-d4a2cc0905e0 Met vriendelijke groeten, Peter *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies