Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


I-cloud

Oplossing

Ik heb een vraag betreffende een i-cloud account.

Ik heb een i-cloud account waarbij ik dit account gekoppeld heb aan het emailadres van mijn voormalige werkgever. Inmiddels kan ik het emailadres van mijn voormalige werkgever niet meer bereiken (ik ben met pensioen) en ben ik helaas ook het wachtwoord voor het account vergeten. Ik heb veel foto’s in de i-cloud staan.
Nu heb ik een nieuwe pc aangeschaft en wil ik toegang krijgen tot het account. Maar dat lukt niet omdat ik het wachtwoord niet opnieuw kan instellen omdat de verificatie loopt via het emailadres van mijn voormalige werkgever. Ik moet binnenkort ook mijn oude iphone vervangen en ben bang dat ik dan tegen hetzelfde probleem aanloop.
Ik heb op internet gezocht naar een oplossing voor dit probleem, maar tevergeefs.
Kunnen jullie mij wellicht helpen?



Beste Theo,

Je kunt het wachtwoord ook wijzigen via een ander apple device. Wellicht kun je hiervoor die oude iPhone nog gebruiken. Zie ook https://support.apple.com/nl-nl/HT201487

Als je daarmee het probleem niet kunt oplossen kunnen we je alleen nog maar adviseren om contact op te nemen met de supportlijn van Apple zelf tel. 0800 0201581

Met vriendelijke groeten

Bert van Dijk, vrijwilliger http://apple.hcc.nl
Ontvang elke maand onze iPad/iPhone tiplijst via http://apple.hcc.nl

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen resetten naar begin
extra email account op iPad
Kan ik in één keer updaten naar iOS 9.3
Verbindingsprobleem I pad
Face ID
Artikel details
Artikel ID: 3472
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 14/01/2023 15:30:49
Aantal bekeken: 55
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies