Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


resetten naar begin

Oplossing

Vraag:

Ik heb een IPad overgenomen maar die accepteert geen enkel wachtwoord meer. Er moet dus gewoon een nieuw account in. Eigenlijk zou hij weer terug moeten naar fabrieksinstelling maar ik heb gehoord dat ze dat alleen maar bij de apple store kunnen doen. Is dit de enige oplossing?


Antwoord:

Ik krijg de indruk dat de verkopende partij niet de juiste stappen heeft uitgevoerd zoals Apple omschrijf in https://support.apple.com/nl-nl/HT201351

Neem indien mogelijk contact op met de vorige eigenaar en kijk of die de stappen die Apple aangeeft nog kan uitvoeren.

De stappen om een iPad terug te zetten op de fabrieksinstellingen worden hier beschreven door Apple https://support.apple.com/nl-nl/HT201252


 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Kan ik in één keer updaten naar iOS 9.3
Verbindingsprobleem I pad
extra email account op iPad
shortcut
Opslag
Artikel details
Artikel ID: 641
Categorie: Apple Ipad
Datum toegevoegd: 19/11/2017 12:18:15
Aantal bekeken: 359
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 5.0/5.0 (1)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies