Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


email

Oplossing

sinds 19-2 krijg ik geen email meer binnen op mijn PC en op mijn Iphone, wel op mij ipad. Rara hoe kan dat. Ik kan wel mail versturen. Ook op de PC en de telefoon

Waarschijnlijk zijn nog niet alle instellingen juist. deze moeten worden

POP3 servernaam pop3. of pop.hccnet.nl met poort 995 en SSL/TLS.
IMAP servernaam imap.hccnet.nl met poort 993 en SSL/TLS
SMTP servernaam smtp.hccnet.nl met poort 465 en SSL/TLS
Gebruikersnaam Jouw HCC.net mail adres (dit geldt ook voor webmail)
Authenticatie Jouw HCCnet account wachtwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


helemaal goed. Hartelijk dank!

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Hoe installeer ik mijn hcc-e-mail op mijn iPad ?
E-mail sturen en ontvangen werkt vanaf afgelopen maandag niet meer
Géén inkomende mail
email alias komt niet meer binnen
email adres niet meer te gebruiken
Artikel details
Artikel ID: 3625
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 02/03/2023 16:47:46
Aantal bekeken: 473
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 1.0/5.0 (3)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies