Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Géén inkomende mail

Oplossing

Krijg sinds 13:54 geen mails meer binnen.

Heb alle combinaties al geprobeerd

Pop.hccnet.nl zowel met 993 als 995 en ook
pop3.hccnet.nl eveneens met beide

Wat kan ik nog proberen?

IMAP en POP niet verwisselen.

De enige juiste instellingen zijn nu

POP3 servernaam pop3. of pop.hccnet.nl met poort 995 en SSL/TLS.
IMAP servernaam imap.hccnet.nl met poort 993 en SSL/TLS
SMTP servernaam smtp.hccnet.nl met poort 465 en SSL/TLS
Gebruikersnaam Jouw HCC.net mail adres (dit geldt ook voor webmail)
Authenticatie Jouw HCCnet account wachtwoord.

Met vriendelijke groeten

Vraagbaak beantwoorder

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Hoe installeer ik mijn hcc-e-mail op mijn iPad ?
email
inkomende e-mail lukt niet meer
niet kunnen verzenden van mails naar .....@het netnl
é-mail
Artikel details
Artikel ID: 3883
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 15/03/2023 16:15:39
Aantal bekeken: 717
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 1.0/5.0 (1)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies