Goedemiddag, Ik heb sinds eergisteren een probleem met het binnenkrijgen van email op mijn hoofdaccount [timo.pot@hccnet.nl] wat wel werkt : - inloggen op HCC website met mijn gebruikersnaam ""timo.pot"" - doorklikken naar mijn-HCCnet en de diverse mailaccounts bekijken - het wachtwoord van mijn ""hoofdaccount"" wijzigen. wat niet werkt : - via webmail inloggen op mijn hoofdaccount ""timo.pot"" - via Outlook2021 mijn email configureren, want het wachtwoord is niet goed. wat ik al geprobeerd heb: - wachtwoord wijzigen van hoofd-mailaccount via de HCC website. Dit lukt prima, ook opnieuw inloggen met nieuwe wachtwoord werkt goed. - Browser Chrome cookies etc verwijderd - in Outlook de HCC mailserver aangepast naar Pop3 - ook de poorten aangepast. - andere browsers geprobeerd Het lijkt wel of het account gelocked is? Alvast hartelijk voor uw hulp, met vriendelijke groet, Timo Pot.beste, dit heeft te maken met de migratie u kunt het best contact opnemen met het supportteam van HCC. die zijn te bereiken vandaag van 9:00 tot 22:00 op het telefoon nummer 06 22454128. vrijdagochtend is van 9:00 tot 11:00 iemand beschikbaar op het nummer 038-4526426. vrijdagmiddag zijn de nummers 06 22454128 en 085-0441808 beschikbaar. vrijdag avond is iemand van 19:00 tot 22:00 met het nummer 0593-333512 beschikbaar. Met vriendelijke groet, Vraagbaak beantwoorders *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Beste mensen van HCC, Het probleem is ondertussen opgelost. met vriendelijke groet, Timo Pot
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies