Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Probleem met Outlook

Oplossing

Ik heb de serverinstellingen aangepast.
We hebben thuis 2 mailadressen:


Het eerste mailadres werkt goed. Ik ontvang en zend mail.
Het tweede adres verzend, maar geeft een foutmelding op 'mappen synchroniseren die zijn aangemeld via mg.@hccnet.nl'

Instellingen voor het account mg.h@hccnet.nl:
inkomende mailserver imap.hccnet.nl / poort 993 / SSL/TLS
Gebruikersnaam m.g.hijkoop (het puntje tussen 'm' en 'g' klopt!); HCC wachtwoord

Ik heb het account al verwijderd en weer nieuw aangemaakt. Probleem blijft hetzelfde.
Wat gaat hier fout?

beste,

dit heeft te maken met de migratie u kunt het best contact opnemen met het supportteam van HCC.
die zijn te bereiken vandaag van 9:00 tot 22:00 op het telefoon nummer 06 22454128. vrijdagochtend is van 9:00 tot 11:00 iemand beschikbaar op het nummer 038-4526426. vrijdagmiddag zijn de nummers 06 22454128 en 085-0441808 beschikbaar. vrijdag avond is iemand van 19:00 tot 22:00 met het nummer 0593-333512 beschikbaar.

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Email hoofdaccount werkt niet meer
Sub account migratie
outlook
ontvang sinds migratie geen email meer (Outlook)
GMAIL: email bekijken uit andere account
Artikel details
Artikel ID: 3796
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 09/03/2023 12:58:49
Aantal bekeken: 38
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies