Ik ontvang geen mail meer op mijn window computer. Hier gebruik ik outlook om mail te ontvangen. Inkomend heb ik ingesteld op POP3.: Pop3.hccnet.nl poort 995. gebruikersnaam heb ik aangepast naar g.@hccnet.nl In de mail van 18 feb. staat het trouwens anders als in de mail van 14 feb. De mail van 14 feb. heb ik aangehouden. Bij de mail van 18 feb. staat het volgens mij fout aangegeven. De uitgaande mail lukt wel omdat ik hiervoor smtp-ipv4.xs4all.nl gebruik. Ik heb ook proberen te bellen op telnr. 085-0130124 maar hier krijg in geen contact. Ik hoop dat u snel een oplossing heeft want ik kan nu helemaal geen mail meer ontvangen. Gelukkig lukt het wel nog met webmail.Heeft U ook SSL/TLS aangevinkt bij poort 995? Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Hallo, Waar zou ik dat ik kunnen stellen?Ik zie het nu en dat heb ik aangevinkt waar ik poort 995 ingeefWerkt het nu ? Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Nee helaas niet. Heb net ook contact gehad via telefoon. Maar na 2 uur in de wacht en eindelijk iemand aan telefoon werd de lijn verbroken. Hoe nu verder?Misschien kun je gebruik maken van onze telefonische helpdesk. Die kunnen met Teamviewer met je mee kijken op je PC en je verder helpen. Voor het rooster zie https://seniorenacademie.hcc.nl/helpdesk.html Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Ik had het graag voor mijn vakantie opgelost. Maar gaat helaas dus niet lukken. Na mijn vakantie zal ik met de helpdesk contact opnemen. alsnog bedankt voor de moeite.Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies