Kennisbank
HCC!vraagbaak > HCC!vraagbaak > Kennisbank

Zoeken:


Thunderbird

Oplossing

IK heb een probleem met Thunderbird sinds de migratie een feit is. Wat ik ook probeer, ik slaag er niet in  mail binnen te halen in Thunderbird. Bij accountinstellingen >> Serverinstellingen heb ik als servernaam zowel pop.hccnet.nl, als Pop3.hccnet.nl als Imap.hccnet.nl geprobeerd, maar nimmer werd er nieuwe mail binnen gehaald. Daarentegen lukt mail verzenden wel.
Mijn vraag luidt dan ook: "Hoe kan ik Thunderbird weer zover krijgen dat mail weer gewoon binnenkomt?".

P.S. In de nieuwe opmaak van webmail mis ik de mogelijkheid om één of meerdere mails aan te vinken en deze te verwijderen zonder dat ze geopend worden. Jammer, want veel vaak (niet altijd) ongewenste mail en facebook berichten kon ik op die manier snel verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Paul Hassing, al meer dan 40 jaar lid van HCC

beste,

dit heeft te maken met de migratie u kunt het best contact opnemen met het supportteam van HCC.
die zijn te bereiken vandaag van 9:00 tot 22:00 op het telefoon nummer 06 22454128. vrijdagochtend is van 9:00 tot 11:00 iemand beschikbaar op het nummer 038-4526426. vrijdagmiddag zijn de nummers 06 22454128 en 085-0441808 beschikbaar. vrijdag avond is iemand van 19:00 tot 22:00 met het nummer 0593-333512 beschikbaar.

Met vriendelijke groet,
Vraagbaak beantwoorders


*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten


Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord.

Met vriendelijke groeten


Vraagbaak beantwoorder/administrator

*****Disclaimer***** vraagbaak
De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Email hoofdaccount werkt niet meer
e-mail migratie
Verwijderen ongezen mail
Wanneer mail terug
email werkt niet meer sinds de aanpassing van HCCNET 24-2-2023
Artikel details
Artikel ID: 3828
Categorie: Kennisbank
Datum toegevoegd: 09/03/2023 13:14:57
Aantal bekeken: 45
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies