Ik volg de instructies volgens de migratie mail van 14 februari (gelukkig uitgeprint anders weg!?) Webmail is bereikbaar maar alleen gegevens na 20 februari, maar eerst PC en 1 dag later valt ook de GSM uit, Kan niet zenden of ontvangen. Zowel oude naam en instellingen geprobeerd als ook de gebruikersnaam zijnde volledig email adres. Ik ben facturen kwijt die betaald moeten worden! Met vriendelijke maar desperate groeten, Bert 0633422635Niets gaat verloren. Zie voor de actuele status hcc.nl. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Zie opeens bij webmail beweging, maar Outlook werkt niet met gebruik van de instructies van 14 februari.Mijn outlook werkt nog steeds niet. Wat is er veranderd aan de Outlook instellingen? Ik gebruik de gegevens van de email van 14 februari de informatie in rood!Daarnaast kan ik met dezelfde gegevens gebruiker en wachtwoord we in Webmail, maar NIET gewoon inloggen op HCC.Jullie maken er echt een ZOOTJE van. Alleen webmail doet het soms, maar oor de zekerheid mijn WW gewijzigd, inloggen HCC kan, webmail na 4 x proberen ook, Maar telefoon en Outlook op PC dus al sinds woensdag NIETS! Dit duurt dus nu al 7 dagen! Een commercieel bedrijf zou aan de hoogste boom genageld worden.Op telefoon gebruik ik "Bluemail" en die kan automatisch verbinden met Hccnet. Outlook kan dat kennelijk niet. Ik krijg telkens de mededeling dat; of ox800CCCOE of "de server ondersteund de door U opgegeven versleuteling niet". Ik gebruik conform instructie SSL/TLS en dat voor SMPTP verificatie vereist is. dat laatste vinkje uitzetten doet niets. Graag oplossing, voor de migratie werkte alles perfect, maar nu al 10 dagen NIET.De enige juiste instellingen zijn nu POP3 servernaam pop3. of pop.hccnet.nl met poort 995 en SSL/TLS. IMAP servernaam imap.hccnet.nl met poort 993 en SSL/TLS SMTP servernaam smtp.hccnet.nl met poort 465 en SSL/TLS Gebruikersnaam Jouw HCC.net mail adres (dit geldt ook voor webmail) Authenticatie Jouw HCCnet account wachtwoord. Mochten de instellingen kloppen dan wil het aanvinken van het gebruik van afwijkende poorten soms helpen. Ik kan hier geen onderbouwing voor vinden. Als dat allemaal niet helpt dan is er voor je specifieke fout nog het volgende gevonden https://klanteservice.puzl.com/_news/Hoe-kan-u-Microsoft-Outlook-foutcode-0x800ccc0e-oplossen%253F/241593 Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten Gezien de tijd dat er geen reactie is geweest op deze vraag, gaan we er vanuit dat de vraag voldoende is beantwoord. Met vriendelijke groeten Vraagbaak beantwoorder/administrator *****Disclaimer***** vraagbaak De inhoud van dit bericht is alleen bestemd voor de geadresseerde en kan vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als u dit bericht onbedoeld heeft ontvangen verzoeken wij u het te vernietigen en de afzender te informeren. Het is niet toegestaan om een bericht dat niet voor u bestemd is te vermenigvuldigen dan wel te verspreiden. Aan dit bericht inclusief de bijlagen kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen. Hcc Senioren Academie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade en/of kosten die voortvloeien uit onvolledige en/of foutieve informatie in e-mailberichten
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies